تربیت 12 هزار حافظ قرآن در ارتش
کد خبر: 3849896
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸

تربیت 12 هزار حافظ قرآن در ارتش

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نماینده ولی فقیه در ارتش با اشاره به اجرای طرح‌های فرهنگی مصباح در ارتش، از تربیت بیش از ۱۲ هزار حافظ قرآن کریم خبر داد.

تربیت 12 هزار حافظ قرآن در ارتشبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی، رییس سازمان عقیدنی سیاسی ارتش 22 مهر در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران برخوردار از ارتشی معنوی، مردمی، شجاع، شهادت طلب، انقلابی، ولایی و معتقد به مرجعیت شیعه و ارزش های اسلامی است.
وی با تاکید بر اینکه شهادت‌طلبی در ارتش در نقطه اوج خود قرار دارد، اظهار کرد: بسیاری از کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران زمانی که تهدیدات آمریکا در منطقه تشدید یافت با روحیه شهادت طلبی برای انجام هر مأموریتی در هر نقطه‌ی دور و نزدیک اعلام آمادگی کردند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه امروز ارتش مملو از زهیرها، بریرها، ابوالفضل‌ها و علی اکبرها است، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز برای جان نثاری در راه مولا و رهبرشان آماده است و این ارتش را در حوزه رزم‌آوری می‌توان با رزمندگان صدر اسلام مقایسه کرد.
نماینده ولی فقیه در ارتش با اشاره به اجرای طرح‌های فرهنگی مصباح در ارتش و تربیت بیش از ۱۲ هزار حافظ قرآن کریم در این مجموعه بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی با همه ساز و برگ خود امروز مطیع اوامر فرماندهی معظم کل قوا، در خدمت انقلاب، اسلام، اهل بیت(ع) و مراجع گرانقدر است.
وی با اشاره به حضور عاشقانه و وصف ناشدنی کارکنان پایور و وظیفه و خانواده‌های کارکنان در همایش باشکوه اربعین حسینی اضافه کرد: علاوه بر این حضور باشکوه که نشان‌دهنده عشق به اهل بیت و ائمه اطهار(ع) است، مجموعه نیروهای ارتش با دایر کردن موکب‌های متعدد در مرزهای غرب و جنوب غرب کشور روزانه بیش از ۲۰ هزار زائر کربلا و اربعین پذیرایی می‌کنند.
انتهای پیام
captcha