فعالیت 18 مبلغ در 8 ایستگاه صلواتی در اسدآباد
کد خبر: 3849859
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱

فعالیت 18 مبلغ در 8 ایستگاه صلواتی در اسدآباد

گروه اجتماعی ـ سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد گفت: همزمان با ایام اربعین 18 مبلغ در سطح 8 موکب‌ شهرستان به برگزاری برنامه‌های تبلیغی، فرهنگی و دینی خواهند پرداخت.

فعالیت 18 مبلغ در 8 ایستگاه صلواتی در اسدآبادحجت‌الاسلام روح الله رستمی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: اسدآباد یکی از شهرهایی است که بیش از 70 درصد جمعیت زوار اربعین از این شهر عبور می‌کنند.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد افزود: این شهرستان به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص خود، همواره همزمان با ایام اربعین پذیرای جمع کثیری از زائرین اباعبدالله(ع) است.
وی ادامه داد: در همین راستا، اولویت‌های تبلیغی اربعین در اختیار شبکه تبلیغ شهرستان قرار گرفته است که در ان به مباحثی همچون، معرفی برخی جریان‌های منحرف و خرافی در بحث اربعین، نوع ارتباط و تعامل با زوار و موکب داران، برگزاری برنامه‌های فرهنگی، پاسخ گویی به شبهات و ... پرداخته شده است.
رستمی با اشاره به اینکه فعالیت مبلغین در موکب‌ها به صورت پاره وقت و برخی مستمر است اضافه کرد: همزمان با ایام اربعین 18 مبلغ در سطح موکب‌های شهرستان به برگزاری برنامه‌های تبلیغی، فرهنگی و دینی خواهند پرداخت.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد ادامه داد: بیش از 200 بسته فرهنگی شامل راهنمای زائر و رهپویه زیارت اربعین، نیز در اختیار موکب داران قرار گرفته است تا آن را در میان کاروان‌های زوار توزیع کنند، بسیاری از نرم افزار‌های اربعین نیز در کانال ستاد اربعین بارگذاری شده است.
وی اشاره‌ای نیز به ایستگاه‌های صلواتی شهرستان داشت و گفت: در مجموع 8 ایستگاه صلواتی در سطح شهرستان فعال است که برخی در مسیر رفت، برخی در مسیر بازگشت و تعدادی نیز مشترک در دو مسیر فعالیت می‌کنند.
رستمی با اشاه به اینکه رویکرد و فعالیت ایستگاه‌ها تماما مردمی است ابراز کرد: در این ایستگاه‌ها، خدماتی همچون پذیرایی به صورت صبحانه، نهار و شام ، ماشین نویسی، طرح «شهید همسفر من» با محوریت هر زائر یک شهید، برنامه‌های فرهنگی ،خدماتی و ... ارائه می‌شود.

انتهای پیام
captcha