سفیران کریمه اهل‌ بیت(ع) به مواکب عراقی اعزام شدند
کد خبر: 3849644
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵

سفیران کریمه اهل‌ بیت(ع) به مواکب عراقی اعزام شدند

کانون خبرنگاران نبأ ــ سفیران کریمه آستان مقدس کریمه اهل‌ بیت(ع) طی آیینی در قالب سه گروه مختلف برای تجلیل از خادمان اربعین حسینی به همراه پرچم متبرک حرم مطهر به سمت مواکب عراقی مسیرهای پیاده‌روی نجف به کربلا و کاظمین به کربلا اعزام شدند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ آیین بدرقه سفیران کریمه اهل‌ بیت(ع) ظهر امروز، 21 مهرماه با حضور جمعی از مسئولان موکب آستان مقدس در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا برگزار شد.
سفیران کریمه به‌ نمایندگی از خادمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به‌مدت سه روز در قالب سه گروه مختلف در میان مواکب عراقی مسیرهای نجف به کربلا و کاظمین به کربلا حضور می‌یابند و با اهدای تبرکات آستان مقدس بانوی کرامت از زحمات آن‌ها در راستای میزبانی از زائران اربعین حسینی تجلیل می‌کنند.
برنامه اعزام سفیران کریمه به مواکب عراقی در سال‌های گذشته نیز در موکب آستان مقدس بانوی کرامت دنبال شده و بازخوردهای مثبت بسیاری را به‌دنبال داشته است.
یادآور می‌شود، گروه‌های سفیران کریمه را خادمان حرم مطهر، روحانیون و مبلغان دینی و افراد رسانه‌ای برای انعکاس این برنامه فرهنگی تشکیل می‌دهند.
جلال بیطرفان
انتهای پیام
captcha