خدمت‌رسانی موکب جهاد دانشگاهی کرمانشاه به زوار اربعین
کد خبر: 3849605
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰

خدمت‌رسانی موکب جهاد دانشگاهی کرمانشاه به زوار اربعین

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه گفت: در ایام اربعین موکب جهاد دانشگاهی استان به زوار خدمات کامل و جامعی را ارائه کرده است.

بهزاد خدادادی، معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، با تأکید بر خدمت‌رسانی جامع موکب‌های دانشگاه به زائران اربعین اظهار کرد: موکب جهاد دانشگاهی کرمانشاه از ابتدای این ایام خدمت‌رسانی کامل و جامعی را به زائران اربعین در استان کرمانشاه ارائه کرده است.

خدمت‌رسانی جامع موکب جهاد دانشگاهی کرمانشاه به زوار اربعین
وی افزود: موکب جهاد دانشگاهی کرمانشاه به‌همت داوطلبان کانون دانشجویی هلال احمر جهاد دانشگاهی و دانشجویان این دانشگاه با تمام توان به زائران اربعین حسینی در استان در حال خدمت‌رسانی هستند.

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه اظهار کرد: این موکب با حمایت معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه در چهار بخش خدمت‌رسانی می‌کند که یکی از بخش‌های این خدمت‌رسانی در مسیر راهنمایی زوار به مراکز اسکانی است که ستاد اربعین در استان مشخص کرده است.

خدادادی با تأکید بر اینکه خدمت‌رسانی باید به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد، گفت: کرمانشاه دروازه ورودی زائران به مهران و خسروی است و به این دلیل زائران سیدالشهدا(ع) به این شهر ورود می‌کنند که عملکرد خوب موکب‌ها جزئی از خواست خدام ایام اربعین به زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) است.

وی افزود: یکی دیگر از خدماتی که موکب جهاد دانشگاهی استان به زائران اربعین ارائه می‌کند در اختیار قرار دادن نقشه‌های راهنمای زائر به زوار و مطلع کردن زائران از آخرین اخبار مربوط به راه‌های مرز مهران و خسروی با توجه به اطلاعات رسمی مسئولین ستاد اربعن است.

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه خدمت‌رسانی بهداشتی و پخش نذری اعضای جهاد دانشگاهی استان بین زائران اربعین را از دیگر خدمات این موکب به زائران اربعین دانست.

خدمت‌رسانی جامع موکب جهاد دانشگاهی کرمانشاه به زوار اربعین
خدادادی در پایان با تقدیری از همکاری مسئولان هلال احمر شهرستان کرمانشاه به موکب این سازمان گفت: مسئولان هلال احمر کرمانشاه در راستای خدمت‌رسانی بهتر به زائران سیدالشهدا(ع) با در اختیار قرار دادن امکانات لازم بیشترین همکاری را با معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان در این ایام داشتند.

انتهای پیام
captcha