تبیین ویژگی‌های معاد و قیامت از منظر دین در رادیو معارف
کد خبر: 3849507
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

تبیین ویژگی‌های معاد و قیامت از منظر دین در رادیو معارف

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی در برنامه «پرسمان اعتقادی»، پاسخگوی سؤالات اعتقادی شنوندگان امواج فضیلت و فطرت می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ محمدمهدی صفایی، مدیر گروه فقه و اندیشه رادیو معارف بیان کرد:‌ رسانه دینی رادیو معارف در راستای مأموریت دینی خود از آغازین روزهای فعالیت، پاسخ‌گویی به پرسش‌های اصول دینی مخاطبان را از اصلی‌ترین محورهای برنامه‌ریزی و برنامه‌سازی تعریف کرده و برنامه‌هایی را تولید و پخش کرده که «پرسمان اعتقادی» یکی از این برنامه‌ها است.
وی گفت: این برنامه که با کارشناسی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی، تقدیم شنوندگان رادیو معارف می‌شود ضمن پاسخ به سؤالات اعتقادی مخاطبان خود در هفته جاری و در ادامه مباحث پیشین عوامل دوزخی شدن انسان را با توجه به آیات و روایات بازگو می‌کند.
برنامه «پرسمان اعتقادی» به تهیه‌کنندگی اکبر طالبی‌نیا و اجرای حجت‌الاسلام محمدمصطفی متوسل، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، ساعت 16 از رادیو معارف به‌روی آنتن می‌رود.
شنوندگان این رسانه دینی می‌توانند سؤالات خود را از طریق ۲-۳۲۹۱۰۵۵۱ و یا با ارسال آن به سامانه ۳۰۰۰۰۵۵۳ مطرح کنند و پاسخ خود را از امواج فضیلت و فطرت دریافت کنند.
فاطمه بغدادی
انتهای پیام
captcha