برگزاری آیین عزاداری «سالکان کوی عشق» به‌مناسبت اربعین در اردبیل
کد خبر: 3849455
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱

برگزاری آیین عزاداری «سالکان کوی عشق» به‌مناسبت اربعین در اردبیل

گروه فرهنگی ــ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل از برگزاری آیین عزاداری «سالکان کوی عشق» به‌مناسبت اربعین خبر داد.

برگزاری آیین عزاداری «سالکان کوی عشق» به مناسبت اربعین در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، پروانه رضاقلی‌زاده، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، شب گذشته، 20 مهرماه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم سالکان کوی عشق در اردبیل، اظهار کرد: در آستانه اربعین حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) مجلس عزاداری سالکان کوی عشق ۲۵ مهرماه سال‌ جاری رأس ساعت ۱۶ در سالن بیضای اردبیلی برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم به‌همت کتابخانه‌های عمومی استان و با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدباقر محمدنیا و بیوک جامعی، پژوهشگر و نویسنده اردبیلی برگزار خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی اردبیل با اشاره به برگزاری طرح معرفی کتاب در مراسم عزاداری حسینی، بیان کرد: مسابقه کتاب‌خوانی «چهل روز با کتاب» از عاشورا تا اربعین به‌همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان در فضای مجازی در حال برگزاری است.

وی گفت: با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی ۴۰ جایزه نقدی و ۴۰ جایزه فرهنگی برای منتخبان این مسابقه در نظر گرفته شده است که بعد از اربعین حسینی طی مراسمی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی اردبیل تصریح کرد: در گرامیداشت ماه محرم و صفر برنامه‌های مختلفی با همکاری و مشارکت نهادهای فرهنگی در سطح استان برگزار شد و چندین برنامه نیز در حال برگزاری بوده یا تا پایان ماه صفر شاهد برگزاری آن‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha