کانون «شهدای دانش‌آموز» در چهارمحال‌وبختیاری افتتاح شد
کد خبر: 3849434
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹

کانون «شهدای دانش‌آموز» در چهارمحال‌وبختیاری افتتاح شد

گروه فرهنگی ــ کانون فرهنگی هنری «شهدای دانش‌آموز» مسجد سلمان فارسی در شهرک منظریه شهرکرد با حضور مدیرکل ارشاد چهارمحال‌وبختیاری، مدیر و اعضای کانون‌های مساجد این استان افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در آیین افتتاح کانون فرهنگی هنری «شهدای دانش‌آموز»، در شهرک منظریه شهرکرد، اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری، نقش ویژه‌ای در برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری دارند.

وی افزود: جذب نسل جوان به مساجد یکی از مهم‌ترین اقدامات مسئولان کانون‌های فرهنگی هنری است که تا امروز شاهد حضور پرشور نوجوانان و جوانان در مساجد هستیم.

وی با اشاره به فعالیت‌ کانون‌های فرهنگی هنری، در حوزه‌های مختلف، بیانکرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نقش مهمی در راستای ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی و توجه به بحث کارآفرینی در بین نسل جوان دارند.

کارگران با تأکید بر اینکه کانون‌های فرهنگی یکی از زیرمجموعه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستندف گفت: توجه به کانون‌های فرهنگی هنری در حوزه‎های مختلف یکی از وظایف فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان است.

در ادامه محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری «شهدای دانش آموز» مسجد سلمان فارسی در شهرک منظریه شهرکرد از یک مدیریت توانمند بهره می‌برد، افزود: برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی با حضور مسئولان ارشد استانی و نوجوانان و جوانان یکی از خصوصیات این کانون تازه‌تأسیس است.

وی ادامه داد: توجه به بحث کارآفرینی، یکی دیگر از فعالیت‌های مستمر کانون فرهنگی هنری «شهدای دانش آموز» در شهرک منظریه شهرکرد است که خوشبختانه تا کنون استقبال گسترده‌ای از فعالیت‌های حوزه کارآفرینی شده است.

مظاهری، برگزاری نمایشگاه کتاب، اکران فیلم‌های سینمایی، مسابقات ورزشی و قالیبافی ویژه بانوان را از جمله فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری «شهدای دانش آموز» در شهرک منظریه شهرکرد برشمرد.

انتهای پیام
captcha