اردوی «طلایه‌داران فردا» در چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد
کد خبر: 3849189
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷

اردوی «طلایه‌داران فردا» در چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد

گروه فرهنگی ــ سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان چهارمحال‌وبختیاری از برگزاری اردوی آموزشی، تشکیلاتی و معرفتی «طلایه‌داران فردا» خبر داد.

مرتضی جهانبازی، سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری اردوی آموزشی، تشکیلاتی و معرفتی «طلایه‌داران فردا» در شهرکرد، اظهار کرد: این اردو با مشارکت 100 نفر از دانش‌آموزان پسر عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان به مدت 3 روز در شهرکرد برگزار شد.

وی در خصوص محورهای اصلی این برنامه گفت: موضوعاتی چون رسالت انجمن اسلامی در راستای تحقق گام دوم انقلاب، تبیین خصوصیات دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی و تشریح وظایف مسئولان انجمن اسلامی مدارس و هیئت مرکزی، از مهم‌ترین محورهای این اردو بود.

سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان بیان کرد: کارگاه‌های مهارت‌آموزی، آشنایی با فضای مجازی و سواد رسانه‌ای، آشنایی با تاریخچه ساختار و مأموریت‌های انجمن اسلامی دانش‌آموزی، برپایی هیئت انصارالمهدی(عج)، عطرافشانی مزار شهدای گمنام، پیاده‌روی و انجام بازی‌های تشکیلاتی از دیگر برنامه‌های این اردو بود.

جهانبازی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان را برگزاری اردوی طلایه‌داران فردا، خواند و گفت: این اردو به‌منظور آموزش و توانمندسازی مسئولان انجمن‌های اسلامی مدارس استان جهت نقش‌آفرینی مؤثر در طول سال تحصیلی برگزار شد.

مسئول اتحادیه انجمن‌‎های اسلامی دانش‌آموزان استان اردوی طلایه‌داران فردا را فرصتی برای فراگیری مسائل و مباحث مهم تشکیلاتی خواند و بیان کرد: امید است با برگزاری این اردوها در سطح استان آمادگی دانش‌آموزان برای انجام فعالیت در مدارس به بالاترین سطح خود برسد و هر انجمن اسلامی مدرسه به‌عنوان یک سنگر مقدس به فعالیت فرهنگی بپردازد.

وی در پایان تصریح کرد: دوره آموزشی طلایه‌داران فردا ویژه بانوان نیز نیمه دوم آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha