حسینیه کوهبنان؛ میزبان عزاداران حسینی در ماه صفر
کد خبر: 3847935
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳

حسینیه کوهبنان؛ میزبان عزاداران حسینی در ماه صفر

کانون خبرنگاران نبأ ــ هم‌زمان با دهه اول ماه صفر مراسم روضه‌خوانی در حسینیه بزرگ کوهبنان با حضور جمعی از عزاداران حسینی در حال برگزاری است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالحسن ایزدخواه، از علما و فضلای شهر قم گفت: حفظ حرمت‌ها باعث استحکام خانواده است لذا در صورت احترام زن و مرد به هم رزق و روزی در زندگی افزون می‌شود.
وی بیان کرد: به سلامتی بدن اهمیت دهید و در کنار آن به سلامت روح و روان خود توجه داشته باشید تا زندگی شما سراسر از لذت باشد.
استاد حوزه و دانشگاه گفت: زن و شوهر مهربان که همدیگر را درک کنند و غمخوار هم‌ باشند از زندگی خودشان لذت می‌برند و فرزندان متعهد تربیت می‌کنند.
وی گفت: انسان در زندگی نباید دغدغه دنیایی داشته باشد اما بایستی دغدغه دین را داشته باشد تا زمینه سعادت او رقم بخورد.
حجت‌الاسلام ایزدخواه افزود: پیامبر اکرم‌(ص) با اخلاق پسندیده اسلام را به جهان صادر کرد، ابوذر و سلمان را تربیت کرد؛ پس جا دارد زن و مرد با اخلاق خوب و مناسب با هم برخورد داشته باشند چون دنیا بر روی قانون محبت می‌چرخد.
وی بیان کرد: لیاقت بندگی با بندگان و هدایت با خدا در نهایت انسان غرق در نعمت باور، یقین، اخلاص، صداقت، امانتداری ، برکت و.... خواهد شد.
استاد حوزه و دانشگاه گفت: تلاش کنیم آه والدین دنبال‌مان نباشد چرا که رضایت والدین در افزایش رزق و روزی و برکت در زندگی مؤثر است.
وی تأکید کرد: اگر در امر به معروف و نهی از منکر کوتاهی کنیم جمعیت دادگاه‌ها افزایش پیدا می‌کند لذا آمار طلاق ، رباخواری، آسیب‌های اجتماعی و...بالا می‌رود.
نامجو کوهبنانی

انتهای پیام
captcha