آموزش ۱۰۰ قرآن‌آموز در خانه قرآن روستایی «لیوارجان» جلفا
کد خبر: 3847642
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲

آموزش ۱۰۰ قرآن‌آموز در خانه قرآن روستایی «لیوارجان» جلفا

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر خانه قرآن روستایی لیوارجان جلفا، با بیان اینکه ۱۰۰ قرآن‌آموز در کلاس‌های آموزشی این خانه حاضر می‌شوند، گفت: قرآن‌آمؤزان در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، صحیح‌خوانی، تفسیر، ترجمه و مفاهیم مشغول آموزش هستند.

آموزش 100 قرآن آموز در خانه قرآن روستایی «لیوارجان» جلفا

سید‌قاسم میرمحمدی، مدیر خانه قرآن روستایی لیوارجان جلفا، در گفت‌وگو ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه 100 قرآن‌آموز در کلاس‌های آموزشی این خانه حاضر می‌شوند، گفت: قرآن‌آموزان در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، صحیح‌خوانی، تفسیر، ترجمه و مفاهیم مشغول آموزش هستند.

وی از پایه‌های سنی قرآن‌آموزان این خانه قرآن گفت و اظهار کرد: قرآن‌آموزان در این خانه قرآنی در رده‌ای سنی نوجوان، جوان و بزرگسال هستند.

مدیر خانه قرآن روستایی لیوارجان جلفا یادآور شد: انسان نیازمند ارتباط مستقیم با آفریننده و هستی بخش خود است. این ارتباط اگر چه از طریق مناجات و رازگویی درونی و قلبی انجام می‌گیرد؛ اما دسترسی به كلمات خود خداوند، بسیار لذت‌بخش و اطمینان‌آور است.

وی با اشاره به فرموده پیغمبر(ص) افزود: پیامبراکرم(ص) می‌فرمایند: هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى‌آميزد و خداوند عزّوجلّ او را با فرشتگان بزرگوار و نيك قرار مى‌دهد و قرآن نگهبان او در روز قيامت، خواهد بود.

انتهای پیام
captcha