آمریکا در تمام جنگ‌های نیابتی شکست خورده است
کد خبر: 3847245
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
امام جمعه لامرد:

آمریکا در تمام جنگ‌های نیابتی شکست خورده است

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام حسین‌زاده گفت: امروز در گام دوم انقلاب اسلامی شاهد غلبه راهبردی جمهوری اسلامی ایران بر آمریکا هستم و این حکومت در تمام جنگ‌های نیابتی و ائتلاف‌های خود، شکست سنگین خورده است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی حسین‌زاده، امام جمعه لامرد استان فارس دیروز، 12 مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه گفت: در طول شش ماه گذشته برخی از مسئولان اعلام کردند که امسال سال سختی است، البته فشارهای آمریکا هم زیاد شد و یک نگاه ناامیدکننده به‌ویژه در فضای مجازی به مردم القا کردند اما در مقابل آن نگاه بصیرتی رهبر معظم انقلاب که برخاسته از معنویت بود اعلام کرد که امسال سال گشایش‌هاست و نور امید در دل مسئولان و مردم روشن شد.

وی افزود: از دی ماه ۹۶ تا خرداد ۹۸ یک جدول زمان‌بندی از سوی دشمن تهیه شد تا اقدامات شوم خود را با فتنه‌سازی و بحران‌های داخلی با عناوین زمستان سرد و تابستان داغ رقم بزنند اما نتوانستند کاری انجام دهند و امروز شاهد ثبات و آرامش بیشتر در کشور نسبت به شش ماه قبل هستیم.

امام جمعه لامرد بیان کرد: امروز در گام دوم انقلاب اسلامی شاهد غلبه راهبردی جمهوری اسلامی ایران بر آمریکا هستیم و در تمام جنگ‌های نیابتی و ائتلاف‌های خود، آمریکا شکست سنگین خورده است. ملت‌های منطقه هم به این نتیجه رسیدند که تنها با مقاومت می‌شود جلوی استکبار جهانی ایستاد و در مقابل فشارهای حداکثری باید مقاومت حداکثری انجام داد.

وی اضافه کرد: امنیت رکن اصلی هر نظامی است و آگاهی، پیشگیری و پیگیری با تلاش‌های نیروی انتظامی انجام می‌شود و درحالی‌که نیروهای انتظامی از لحاظ تعداد در شهرستان لامرد کم است، اما در حال جانفشانی و تلاش شبانه‌روزی هستند.

حجت‌الاسلام حسین‌زاده گفت: در جلسات خصوصی معضلات و آسیب‌های اجتماعی شهرستان لامرد در حال بررسی است که چگونه از این آسیب‌ها جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: موکب سیدالشهدا(ع) لامردی‌ها در کربلا معلی از دهم ماه صفر آماده میزبانی از زوار امام حسین(ع) است و تاکنون ۱۳۰ میلیون تومان اقلام مورد نیاز برای این موکب ارسال شده است.

عباس ستایش‌گو

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha