نهادهای مختلف در استمرار امنیت نقش دارند
کد خبر: 3847233
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری:

نهادهای مختلف در استمرار امنیت نقش دارند

گروه اجتماعی ـ فرمانده انتظامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: امنیت یک مقوله چندوجهی است و نهادهای مختلف درخصوص استمرار امنیت نقش دارند که به فرموده رهبری، نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی عظیم، نقش اساسی و اصلی در امنیت و آسایش مردم و مبارزه با هنجارشکنان دارد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، سردار غلام‌عباس غلام‌زاده، فرمانده انتظامی چهارمحال‌وبختیاری، 13 مهرماه در صبحگاه مشترک به مناسبت هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در راستای تداوم عاشورای حسینی بوده و پیروزی آن برگرفته از فرهنگ عاشورایی و راه نورانی امام حسین بوده و خواهد بود.

وی افزود: امروز به لطف الهی با رهبری حکیمانه امام(ره) و مقام معظم رهبری و حضور مردم با بصیرت در صحنه و همچنین همراهی مسئولان و آمادگی نیروهای مسلح، نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یکی از مقتدرترین نظام‌ها نه تنها در منطقه بلکه در جهان شناخته شده و نقش بی‌بدیل نظام جمهوری اسلامی در مسائل منطقه و جهان بر کسی پوشیده نیست، به طوری که مردم توانستند فشار حداکثری دشمن را به التماس حداکثری مبدل کنند و برگ زرینی بر افتخارات خود بیفزایند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه امنیت یک مقوله چندوجهی است و نهادهای مختلف در خصوص استمرار امنیت نقش دارند، تصریح کرد: به فرموده رهبری نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی عظیم، نقش اساسی و اصلی در امنیت، آسایش مردم و مبارزه با هنجارشکنان دارد که امید است امسال بتوان در بحث امنیت بیش از گذشته در خدمت مردم استان باشیم.

وی گفت: برابر بررسی‌ها و شاخص‌هایی که انجام می‌شود کشور از وضعیت امنیتی مطلوبی برخوردار بوده و با همراهی مردم و حمایت مسئولان، بحث امنیت در استان نیز دارای وضعیت مطلوبی است.

سردار غلام‌زاده افزود: امسال در حوزه مبارزه با باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر، برخورد با خرده‌فروشان و پاک‌سازی مناطق آلوده بیش از یک تن و 830 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کشفیات حدود 20 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا به عنوان یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی است، تصریح کرد: در سال جاری بیش از 142 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در استان کشف شده است.

انتهای پیام
captcha