رئیس سازمان صمت چهارمحال‌وبختیاری معرفی شد
کد خبر: 3846586
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶

رئیس سازمان صمت چهارمحال‌وبختیاری معرفی شد

گروه اجتماعی ـ با حضور معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت و مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت صمت، سجاد رستمی به عنوان رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان معرفی شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، محمدکاظم منزوی، سرپرست سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال‌وبختیاری، روز گذشته در آیین معارفه رئیس جدید این سازمان، اظهار کرد: در مدتی که سرپرست سازمان بودم تلاش اصلی حفظ آرامش و ثبات در بازار بود، گرچه شرایط اقتصادی خوبی نداشتیم.

سرپرست سابق سازمان صمت استان افزود: دفاع از حریم سازمان در زمانی که مشکل در سازمان وجود دارد جزء وظایف مدیر است و ایجاد فضای آرام توسط رسانه‌ها امری است که نباید از آن چشم‌پوشی کرد، زیرا رسانه‌ها می‌توانند در پیشبرد اهداف کمک کنند که خوشبختانه این فضا از سوی رسانه‌ها فراهم شد تا مشکلات این سازمان دو چندان نشود.

وی گفت: در دو ماه اخیر پرونده‌های سرمایه‌گذاری استان از جمله توسعه فولاد سفیددشت و تکمیل پتروشیمی لردگان کلید خورد که این کار باید برای طرح‌های کوچک صنعتی نیز رخ دهد.

در ادامه سجاد رستمی رئیس جدید سازمان صمت استان، بیان کرد: در سال‌های اخیر نامگذاری‌های شعار سال توسط مقام معظم رهبری به دلیل اهمیت اقتصاد کشور به نام اقتصاد مزین شده است تا مسئولان کشور در برنامه‌ریزی‌های خود به این امر توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین رکن توسعه هر سازمان نیروی انسانی است، خاطرنشان کرد: توسعه و تقویت واحدهای R&D، فعال کردن واحدهای راکد صنعتی، افزایش تولید واحدهای موجود، توجه ویژه به شرکت‌های دانش‌بنیان، تقویت ارتباط میان صنعت و دانشگاه از برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

در ادامه آیت‌الله احمدی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان گفت: چهارمحال‌وبختیاری می‌تواند مسیر صنعتی شدن را ادامه دهد، به طوری که بسیاری از واحدها به عنوان صنایع مادر در تکمیل زنجیره تولید فعالیت دارند.

وی افزود: حدود 50 واحد صادراتی برند در استان وجود دارد که محصولات مختلف را تولید می‌کنند.

احمدی خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از صنایع استان دارای مشکل بوده که کمبود نقدینگی، تحریم‌های طولانی‌مدت، کمبود مواد اولیه، نبود ارتباط میان صنعت و دانشگاه و ... از جمله مشکلات پیش‌روی صنعت است.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha