«رایحه سیب‌های شهر من» در اراک به روایت تصویر
کد خبر: 3845984
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷

«رایحه سیب‌های شهر من» در اراک به روایت تصویر

کانون خبرنگاران نبأ ــ «رایحه سیب‌های شهر من» از مجموعه برنامه‌های کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ «رایحه سیب‌های شهر من» از مجموعه برنامه‌های کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و با همکاری مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت منتظران موعود حضرت ولی‌عصر(عج)، عصر ظهور شهر اراک، معاونت امور فرهنگی اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی اراک، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه روح‌الله استان مرکزی و کمیته کنگره ملی نقش امام( ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی، عصر یکشنبه، هفتم مهرماه، در مجتمع ستارگان شهر اراک برگزار شد.
در این مراسم که با ویژه‌برنامه‌هایی برای کودکان و نوجوانان همراه بود، در ابتدا علی بیگی، از قاریان نوجوان شهر اراک آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت کرد و در ادامه مینا داود‌آبادی، نوه شهید غلام‌عباس داود‌آبادی، به اجرای دکلمه‌خوانی پرداخت.
اجرای دنیا و باران یگانه موسی‌وند، برگزاری مسابقه، روایت‌گری و معرفی شهدا، اجرای گروه سرود و مدیحه‌سرایی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
اعظم عیوضی
انتهای پیام
انتهای پیام
captcha