مکتب‌خانه قرآن خمینی‌شهر افتتاح شد
کد خبر: 3845684
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

مکتب‌خانه قرآن خمینی‌شهر افتتاح شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مکتب‌خانه قرآن و اهل‌بیت دارالقرآن اهل‌بیت(ع) شهرستان خمینی‌شهر آغاز به کار کرد.

اخبار کوتاه از دارالقرآن اهل‌بیت (ع) خمینی شهر

به گزارش ایکنا از اصفهان، روز گذشته، 6 مهر ماه با حضور معاونین و مربیان پرورشی شهرستان خمینی شهر اولین نشست تخصصی ترویج سبک زندگی قرآنی در سال 1398 برگزار شد.

نشست هم‌اندیشی ترویج سبک زندگی قرآنی در دارالقرآن اهل‌بیت(ع) شهرستان خمینی‌شهر با اجرای حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری مدیر موسسه سیره شهدا قم در سالن امام حسین(ع) برگزار شد.

همچنین روز گذشته شنبه 6 مهر ماه با حضور بیش از دویست نونهال دختر و پسر مکتب‌خانه قرآن و اهلبیت دارالقرآن اهل‌بیت (ع)شهرستان خمینی شهر آغاز به کار کرد.

به گفته حجت‌الاسلام قربانیان، مدیر مؤسسه دارالقرآن اهل‌بیت(ع)، طرح مکتب‌خانه قرآن و اهل‌بیت ویژه رده سنی 3 تا 8 سال و به مدت هشت ماه است و هدف از اجرای این طرح آشنایی کودکان با داستان‌ها و سوره‌های قرآنی و همچنین آداب معاشرت و احکام است.

وی افزود: در هر مقطع سنی یکی از اهداف به صورت تخصصی‌تری تدریس می‌شود. از جمله برنامه‌های این مکتب خانه قرآن و مفاهیم اتاق بازی خلاقیت دست ورزی اردو و... است.

مکتب‌خانه قرآن و اهلبیت دارالقرآن اهل‌بیت(ع) شهرستان خمینی‌شهر با اجرای توانمند حجت‌الاسلام و المسلمین کاردانپور در فضایی شاد آغاز به کار کرد.
انتهای پیام

captcha