برگزاری دوره‌های آموزش قرآن در فرهنگسراهای همدان
کد خبر: 3845655
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

برگزاری دوره‌های آموزش قرآن در فرهنگسراهای همدان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ شهردار همدان گفت: با تصویب شورای اسلامی شهر دوره‌های آموزش قرآن به صورت رایگان در فرهنگسراهای شهرداری همدان برگزار می‌شود.

برگزاری دوره‌های آموزش قرآن در فرهنگسراهای همدانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی تالار قرآن، عباس صوفی شهردار همدان از برگزاری رایگان کلاس‌های قرآنی در همدان خبر داد و اظهار کرد: این کلاس‌ها با هدف جذب حداکثری، ترویج فرهنگ قرآنی و ارتقای باورهای قرآنی در در سطح شهر با تصویب شورای اسلامی برگزار می‌شود.
وی افزود: فرهنگسراهای شهرداری همدان موظف هستند به صورت رایگان دوره‌های قرآنی خود را برگزار کنند.
شهردار همدان با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: ما وظیفه سنگینی در راه تبیین دفاع مقدس و فرهنگ جهاد و شهادت داریم و اگر همه هنرمندان از جمله نویسندگان و فیلمسازان و شاعران در این راه تلاش کنند بازهم ذره‌ای از اتفاقات و وقایع دفاع مقدس بازگو می‌شود.
صوفی خاطرنشان کرد: علاوه بر اقدامات سازمان زیبا سازی شهرداری همدان در نصب المان‌های مربوط به شهدا و دفاع مقدس امروز به همت سازمان فرهنگی شهرداری همدان اردوی راهیان نور شهرداری را تشکیل دادیم تا نسل جدید را از وقایع جنگ که در شهر همدان اتفاق افتاده توسط روایتگران جنگ و دفاع مقدس مطلع کنیم.
وی با بیان اینکه به 8 هزار شهید استان و نیز رزمندگان، جانبازان و آزادگان همدانی افتخار می‌کنیم، بیان کرد: باید این ایثارگری‌ها را پاس بداریم و افتخار می‌کنیم که مدیریت شهری همدان در کنار سایر خدمات خود به تبیین ارزش‌های دفاع مقدس پرداخته است.
شهردار همدان بیان کرد: همدان بالاترین آمار اخذ درجه نظامی را از دست مقام معظم مقام رهبری دارد که این موضوع باعث افتخار شهر ماست.
انتهای پیام

captcha