اعلام آمادگی خرید زمین در عراق ویژه موکب‌های چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3845587
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱

اعلام آمادگی خرید زمین در عراق ویژه موکب‌های چهارمحال‌وبختیاری

گروه اجتماعی ــ استاندار چهارمحال‌وبختیاری از ایجاد فضای مناسب موکب‌های اربعین استان در سال‌های آینده خبر داد و گفت: در صدد هستیم تا برای اربعین آینده زمینی را در کشور عراق خریداری کنیم تا مکان اسکانی ثابت برای موکب‌ها فراهم شود.

اعلام آمادگی خرید زمین در عراق ویژه موکب‌های چهارمحال‌وبختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری در جلسه ستاد اربعین حسینی که شامگاه گذشته، ششم مهرماه برگزار شد با بیان اینکه موکب‌داری و خدمت به زائران امام حسین(ع) از مهمترین ارزش‌ها و بزرگترین افتخاراتی است که نصیب افراد می‌شود، بیان کرد: تا جایی که مقدور باشد موکب‌دارن را کمک و مساعدت خواهیم کرد و تجهیزات دولتی و جمعی و ایاب و ذهاب را در خدمت موکب‌دارن خواهیم گذاشت اما تلاش اصلی به دوش موکب‌دارن است.

وی ادامه داد: هرچه نظم و هماهنگی و مقررات بیشتر باشد سلامت موضوع بهتر خواهد شد و در این صورت اعتماد مردم به موکب‌دارن نیز بیشتر می‌شود و بیشتر به‌آنان کمک‌رسانی می‌کنند.

رئیس ستاد اربعین ۹۸ در پایان از خرید زمینی به منظور ایجاد مکانی ثابت برای موکب‌دارن استان خبر داد و گفت: در صدد هستیم تا برای اربعین آینده زمینی را در کشور عراق خریداری کنیم تا در سال‌های آینده که هوا گرم‌تر می‌شود مکان اسکانی ثابت برای موکب‌ها فراهم کنیم.

انتهای پیام

captcha