افزایش ۲۵ درصدی بودجه نماز دانشگاه پیام نور
کد خبر: 3845128
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

افزایش ۲۵ درصدی بودجه نماز دانشگاه پیام نور

گروه فرهنگی _ معاون دانشگاه پیام نور کشور تقویت اعتقادات دینی را راهبرد اساسی این دانشگاه برشمرد و گفت: بودجه نماز در این دانشگاه ۲۵ درصد در سال ۹۸ افزایش یافت.

بهافزایش ۲۵ درصدی بودجه نماز دانشگاه پیام نور گزارش ایکنا از لرستان، محمد هادی امین‌ناجی، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور امروز پنج‌شنبه، چهارم مهر در آئین آغاز سال‌تحصیلی در دانشگاه پیام نور لرستان با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس بر لزوم توجه بیشتر به فعالیت‌های فرهنگی در محیط دانشگاهی تاکید و اظهارکرد: راهبرد اصلی دانشگاه پیام نور تقویت معنویت در بین دانشجویان است.
وی با ذکر این مطلب که در راستای تقویت باورهای دینی در دانشگاه پیام نور شاهد ارتقا و رشد بودجه‌های فرهنگی هستیم، افزود: این افزایش بودجه در راستای توجه به مسایل فرهنگی و اعتقادی در دانشگاه‌های تابعه پیام نور سراسر کشور صورت گرفته است.
ناجی به رشد بودجه نماز در دانشگاه پیام نور کشور اشاره و تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع اقامه نماز در دانشگاه‌ها، در سال ۹۸ با وجود تنگناها برای ارتقا فعالیت‌های فرهنگی، بجز افزایش اعتبار نماز، هیچ بودجه دیگری افزایش پیدا نکرده است.
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور با یادآوری این مطلب که اجرای برنامه‌های دانشگاه‌های پیام نور کشور به صورت هم‌افزایی منطقه‌ای انجام خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور، اجرای برنامه‌های دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی جدید بر اساس هم‌افزایی منطقه‌ای و بهره‌برداری از امکانات مختلف استان‌ها در دستور کار قرار گرفته است.
وی دیگر اولویت دانشگاه پیام نور را توجه به کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود: امکانات دانشگاه پیام نور ظرفیت مناسبی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و معضلات مبتلابه جامعه است.

انتهای پیام

captcha