پیروی از ولایت‌فقیه؛ رمز پیروزی رزمندگان دفاع مقدس
کد خبر: 3843611
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸

پیروی از ولایت‌فقیه؛ رمز پیروزی رزمندگان دفاع مقدس

گروه اجتماعی- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز پیروی از ولایت‌فقیه رمز پیروزی رزمندگان دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: رشادت و دلیری آزادگان در دوران دفاع مقدس بهترین الگو‌ برای نسل جوان است.

پیروی از ولایت‌فقیه؛ رمز پیروزی رزمندگان دفاع مقدس

حجت الاسلام والمسلمين عليمراد يوسفی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهارکرد: دفاع مقدس توسط جوانانی انقلابی اداره شد و به پیروزی رسید.
وی با تاکید براینکه دفاع مقدس مجموعه عظیمی است که با وجود حمایت‌های همه‌جانبه جبهه‌های غربی و عربی با رشادت‌های مردانه و توکل به خداوند به پیروزی رسید، گفت: استکبارستیزی، تبعیت محض از ولایت فقیه، تمسک به اسلام و عدم مذاکره با استکبار شاه کلید پیروزی رزمندگان در جبهه حق علیه باطل بود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز با تاکید بر ضرورت تبیین وصیتنامه شهدا، خاطرنشان‌کرد: پرتکرارترین واژه در وصیت نامه شهدا واژه ولایت فقیه است به طوری که در وصایای شهدا بیش از ۶۰۰ هزار دفعه واژه ولایت فقیه دیده شده است.
یوسفی تصریح کرد: در شرایطی که آزادگان و رزمندگان با صبر، مقاومت و دلیری در مقابل دشمن ایستادگی کردند و شکست دشمنان را رقم زدند، امروز نیز با پیشه کردن همان الگوی صبر و مقاومت توسط ملت ایران شکست آمریکارقم خورده است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی(ع) در پایان با بیان اینکه سران جبهه‌های غربی اعتراف کرده‌اند هیچکس و هیچ قدرتی نتوانست به ما آسیب بزند جز انقلاب اسلامی، افزود: نباید اجازه دهیم که فرهنگ بی‌بدیل جهاد و شهادت با اغراق و تحریف خدشه‌دار شود.
انتهای پیام

captcha