ایجاد شبکه‌های مردمی برای منسجم کردن حرکت‌های پیاده‌روی اربعین
کد خبر: 3843108
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اعلام کرد:

ایجاد شبکه‌های مردمی برای منسجم کردن حرکت‌های پیاده‌روی اربعین

گروه اجتماعی ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین نباید از حالت مردمی بودن خارج شود، گفت: شبکه‌های مردمی برای منسجم کردن حرکت‌های پیاده‌روی اربعین ایجاد می‌شود.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در نشست کمیته فرهنگی-آموزشی ستاد اربعین چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: مسئله اربعین از جمله اموری است که هر کسی به نحوی باید در رشد و برپایی آن تلاش کند و این اداره کل هم به سهم خود با حمایت از روحاناون مستقر و فعالان مساجد، نسبت به این مهم اقدام می‌کند.

وی افزود: امسال نخستین سالی است که اداره کل تبلیغات اسلامی استان به‌عنوان مسئول کمیته فرهنگی-آموزشی انتخاب شده است و با استفاده از تجربیات دیگر فعالان در این حوزه، در این مسیر قدم خواهد گذاشت.

حجت‌الاسلام طاهری با بیان اینکه پیگیر ایجاد شبکه‌های مردمی برای منسجم کردن حرکت‌های پیاده‌‌روی اربعین هستیم، افزود: بر همین اساس و اگر بتوانیم به نحو مطلوب و با همکاری سایر دست‌‌‌اندرکاران، مسئله شبکه‌سازی را ایجاد و تقویت کنیم، سال به سال شاهد حرکت‌های بهتری حتی در دورافتاده‌ترین نقاط خواهیم بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: پیاده‌روی اربعین نباید از حالت مردمی بودن خارج شود و اگر ادارات و مؤسسات نیز قصد انجام کاری و یا قصد حمایت دارند، باید در قالب تشکل‌های مردمی باشد.

انتهای پیام

captcha