کمک 440 میلیون تومانی مردم در طرح «احسان حسینی» در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3842752
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲

کمک 440 میلیون تومانی مردم در طرح «احسان حسینی» در چهارمحال و بختیاری

گروه اجتماعی ـ مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با دهه نخست ماه محرم مردم استان ۴۴۳ میلیون تومان در قالب طرح «احسان حسینی» برای اطعام نیازمندان کمک کردند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، علی ملک‌پور، مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طرح «احسان حسینی» با هدف دریافت نذورات خیران و نیکوکاران و رساندن به دست نیازمندان در کمترین زمان، در سراسر استان در حال اجرا است.

وی بابیان اینکه این طرح در ماه محرم و صفر برگزار می‌شود، افزود: در ایام محرم و صفر متولیان و بانیان هیئت‌های مذهبی و همچنین مردم نیکوکار استان می‌توانند سهمی از غذای نذری خود را برای نیازمندان کنار بگذارند و از طریق این نهاد به دست نیازمندان برسانند.

مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: در دهه نخست ماه محرم، مردم نیکوکار، عزاداران حسینی و هیئت‌های مذهبی ۴۴۳ میلیون تومان در قالب کمک‌های مردمی، نذورات و غذای گرم به پایگاه‌های این نهاد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان اعطا شد که در کمترین زمان به دست نیازمندان رسیده است.

ملک پور با اشاره به آمادگی ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری برای دریافت نذورات در این ایام خاطرنشان کرد: مردم خیر استان می‌توانند با ارسال عدد ۳ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ از طریق سامانه نیکوکاری امداد «سنا» و یا شماره‌گیری کد #۰۳۸*۸۸۷۷* نذورات نقدی خود را به نیازمندان اعطا کنند.

انتهای پیام

captcha