زیباسازی مدرسه حافظ شهرکرد توسط گروه‌ جهادی شهید بهنام محمدی
کد خبر: 3842721
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲

زیباسازی مدرسه حافظ شهرکرد توسط گروه‌ جهادی شهید بهنام محمدی

گروه اجتماعی ـ فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی خواهران ناحیه یک شهرکرد گفت: شرکت‌کنندگان در طرح جهادی شهید بهنام محمدی 40 نفر از دختران پایگاه بسیج شهدای کاظم‌پور در مقطع متوسطه دوره اول بودند که طی 17 روز دیوارهای مدرسه حافظ را طراحی و نقاشی کردند.

فاطمه سلیمانی، فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی خواهران ناحیه یک  شهرکرد در گفت و گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، در رابطه با طرح جهادی شهید بهنام محمدی بیان کرد: شرکت کنندگان در این طرح 40 نفر از دختران پایگاه بسیج شهدای کاظم‌پور در مقطع متوسطه دوره اول بودند که علاوه بر طراحی و رنگ‌آمیزی مدرسه، در حلقه‌های تربیتی، کلاس خیاطی و عروسک‌سازی نیز شرکت کردند.

وی ادامه داد: از آنجایی که مدرسه دخترانه حافظ شهرکرد از جمله مدارس دولتی و کم بضاعت استان محسوب می‌شد تصمیم بر آن شد تا با طرح جهادی فضا و نمای ظاهری زیبایی را برای دانش‌آموزان ترسیم کنیم و پیوندی میان مدرسه و مسجد ایجاد شود.

سلیمانی گفت: مدت زمان اجرای این طرح 10 روز و مدت اردوی طرح جهادی هفت روز بود که دانش‌آموزان به صورت داوطلبانه در حرکتی جهادی و خداپسندانه در مدت 17 روز به طراحی و رنگ‌آمیزی دیوارهای مدرسه پرداختند.

یادآور می‌شود روز گذشته آئین اختتامیه طرح هجرت دانش‌آموزی مدرسه حافظ شهرکرد با حضور جانشین فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان شهرکرد و رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام

captcha