فراهم‌سازی زمینه ظهور وظیفه ماست
کد خبر: 3842192
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶

فراهم‌سازی زمینه ظهور وظیفه ماست

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه لرستان با بیان این‌که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند: «انقلاب اسلامی با اقتدار خود در جهان معاصر به‌عنوان انقلاب ماندگار به اثبات رسید»، گفت: در این راستا ما وظیفه داریم که زمینه ظهور را فراهم کنیم.

فراهم‌سازی زمینه ظهور وظیفه ماستبه گزارش ایکنا از لرستان، مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، شنبه، 23 شهریورماه، در همایش انس و مودت پیشکسوتان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، با اشاره به نقش پیشکسوتان در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، گفت: هنوز هم پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و انقلاب ستون‌های مستحکم خیمه انقلاب اسلامی هستند.

وی تأکید کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس، ۴۰ سال پشتوانه انقلاب و نظام بوده‌اند؛ لذا در این راستا تجلیل از پیشکسوتان انقلاب و دوران دفاع مقدس همواره ضروری است.

کشکولی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، بیانیه‌ای را خطاب به عموم و به‌ویژه جوانان به‌عنوان نقشه راه انقلاب طرح کردند، اظهار کرد: ما وظیفه داریم که تا زنده هستیم به پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب ادامه بدهیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان با بیان این‌که هشت سال دفاع مقدس تمام شده اما پاسداری از انقلاب تمام نشده است و تنها صحنه جنگ عوض شده است، گفت: امروز در جنگ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در صحنه و میدان قرار داریم، ما امروز در عصر ظهور قرار داریم و پاسداران انقلاب اسلامی در این عصر نقش تأثیرگذاری دارند.

وی با اشاره به عزاداری شیعیان جهان در نقاط مختلف دنیا در ایام عاشورا، گفت: بخشی‌ از شعار شیعیان این بود که «ما فرزندان خامنه‌ای» هستیم، این امر از آثار فعالیت‌ها و اقدامات پیشکسوتان در هشت سال دفاع مقدس و ماندگاری آن‌ها در مسیر انقلاب اسلامی است.

کشکولی با بیان این‌که مقام معظم رهبری در بیانه گام دوم انقلاب فرمودند که «انقلاب اسلامی با اقتدار خود در جهان معاصر به‌عنوان انقلاب ماندگار به اثبات رسید»، گفت: در این راستا ما وظیفه داریم که زمینه ظهور را فراهم کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به این‌که مقام معظم رهبری تأکید دارند که شناخت صحیح به جوانان بدهید و نگذارید که جوانان انقلاب را نشناسند، افزود: متأسفانه ما در این زمینه کوتاهی می‌کنیم و باید این نکته را مدنظر داشته باشیم که تأکید مقام معظم رهبری بر شناخت دقیق و صحیح انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: تبیین گفتمان مقاومت نیز یکی‌ دیگر از وظایف ما در قالب بیانه گام دوم انقلاب است؛ لذا براساس تأکیدات مقام معظم رهبری گفتمان مقاومت باید تبیین شود.

کشکولی با تأکید بر ضرورت توجه به مدیریت جهادی و انقلابی، افزود: ما شاهد مدیریت جهادی با حضور روحانیت، بسیج، انقلابیون و ... در رفع مشکلات سیلاب پلدختر بودیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب در رابطه با تقابل بین اسلام و استکبار، گفت: در این بیانه مقام معظم رهبری فرمودند که استقلال، آزادی فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ...، مردم‌سالاری دینی، دفاع از مظلوم، عدالت و عزت ما تجدیدناپذیر است.

وی با اشاره به خسارت غفلت از جریان انقلابی که در بیانیه گام دوم انقلاب مطرح شده، بیان کرد: اگر غفلت کنیم جریان انقلابی از بین می‌رود.

انتهای پیام

captcha