اهدای بیش از ۱۰ هزار متر زمین برای احداث مساجد در شهرکرد
کد خبر: 3841910
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴

اهدای بیش از ۱۰ هزار متر زمین برای احداث مساجد در شهرکرد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر روابط عمومی شهرداری شهرکرد با اشاره به فعالیت‌های قرآنی این نهاد گفت: شهرداری شهرکرد در ساخت حسینیه و مساجد به اهالی بسیار کمک می‌کند که اهدای بیش از ۱۰ هزار متر زمین برای احداث و توسعه مساجد از جمله این اقدامات است.

احمد مولوی، مدیر روابط عمومی  شهرداری شهرکرد، در گفت‌و‌گو با ایکنا از چهارمحال‌و‌بختیاری، در رابطه با فعالیت‌های قرآنی این اداره در طول سال بیان کرد: شهرداری شهرکرد حدود پنج سال است که با مؤسسه قرآنی «نسیم وحی» به‌منظور آموزش قرآن کارمندان و فرزندانشان قرارداد منعقد کرده و اعضا در صورت تمایل می‌توانند از کلاس‌های این مؤسسه استفاده کنند.

وی ادامه داد: همچنین این نهاد در ساخت حسینیه و مساجد به اهالی بسیار کمک می‌کند که اهدای بیش از 10 هزار متر زمین برای احداث و توسعه مساجد در سطح شهر، کمک مالی بیش از 800 میلیون تومان، مشارکت در برنامه‌های قرآنی و جشنواره‌ها توسط مدیریت شهری شهرداری از جمله این اقدامات است.

مولوی افزود: برپایی کلاس آموزش احکام در ایام مختلف سال ویژه کارکنان شهرداری، مسابقات قرآن، تجلیل از خادمان نماز در مناسبت‌های مختلف و ... نیز از جمله فعالیت‌های قرآنی است که در طول سال در این نهاد انجام می‌شود اما از آنجایی که رسالت ما خدمت‌رسانی به مرم است، برنامه‌های فرهنگی و قرآنی  به‌صورت پررنگ‌تر در ماه رمضان برپا می‌شود.

مدیر روابط عمومی  شهرداری شهرکرد اظهار کرد: برگزاری نماز جماعت در طول تابستان در پارک‌های بزرگ شهر از جمله پارک تهلیجان و لاله توسط نماینده ولی فقیه در استان، استقرار روحانی در ساختمان اداری آرامستان‌ها به جهت پاسخگویی به سؤالات شرعی و اقامه نماز میت، برپایی نماز جماعت صبح در سازمان حمل و نقل و ترمینال آزادی نیز از جمله فعالیت‌های قرآنی این اداره در سطح شهر است که به‌صورت متداول برگزار می‌شود.

وی در پایان به مشارکت با ستاد اقامه نماز استان در برگزاری همایش‌ها و مراسم مختلف با محوریت ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی اشاره کرد و گفت: اخذ رتبه‌های برتر استانی در ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی در سطح استان نتیجه این تعاملات است.

انتهای پیام

captcha