مراجعه بیش از ۷۰۰ نفر به پایگاه‌های اهدای خون شهرکرد در ایام محرم
کد خبر: 3841514
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

مراجعه بیش از ۷۰۰ نفر به پایگاه‌های اهدای خون شهرکرد در ایام محرم

گروه اجتماعی ــ مدیرکل انتقال خون چهارمحال‌و‌بختیاری با اشاره به اینکه در دهه محرم امسال ۷۴۳ نفر به پایگاه اهدای خون شهرکرد مراجعه کردند، گفت: از ۵۶۹ نفر خون‌گیری انجام شد، همچنین تعداد افراد مراجعه‌کننده به پایگاه بروجن ۳۳۶ نفر گزارش شد که ۲۵۸ نفر موفق به اهدای خون شدند.

مراجعه بیش از ۷۰۰ نفر به پایگاه‌های اهدای خون شهرکرد در ایام محرممحمد ملک‌محمدی، مدیرکل انتقال خون چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: تعداد مراجعه‌کنندگان به پایگاه‌های انتقال خون استان برای خون‌گیری در شب تاسوعا، 24 نفر بوده که از این تعداد 16 نفر موفق به اهدای خون شدند.

وی افزود: در روز تاسوعا 125 نفر به پایگاه‌های اهدای خون استان مراجعه‌ کردند که از این تعداد 103 نفر موفق به اهدای خون شدند، از این تعداد 63 نفر مستمر و 40 نفر باسابقه بودند.

ملک‌محمدی گفت: تعداد مراجعه کنندگان در روز عاشورای حسینی به پایگاه‌های اهدای خون استان 251 نفر بودند که از این تعداد 194 نفر خون خود را اهدا کردند.

وی با اشاره به اینکه در دهه محرم امسال 743 نفر به پایگاه اهدای خون شهرکرد مراجعه کردند، خاطرنشان کرد: از 569 نفر خون‌گیری انجام شد، همچنین تعداد افراد مراجعه کننده به پایگاه بروجن 336 نفر گزارش شد که 258 نفر موفق به اهدای خون شدند.

انتهای پیام

captcha