اعلام نتایج دومین مرحله آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ
کد خبر: 3838283
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵
اواخر مهرماه صورت می‌گیرد؛

اعلام نتایج دومین مرحله آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: نتایج دومین مرحله چهاردهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ، اواخر مهرماه اعلام می‌شود.

اعلام نتایج دومین مرحله چهاردهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ

محسن تقی‌پور، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا، بیان کرد: طبق جدول زمانبندی سازمان دارالقرآن‌الکریم، دومین مرحله چهاردهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم طی نیمه دوم مردادماه در استان‌های مختلف کشور برگزار ‌شد.

وی افزود: طی این مرحله از آزمون و در استان چهارمحال و بختیاری، 53 حافظ راه‌یافته به این مرحله اعم از آقایان و بانوان به رقابت با یکدیگر ‌پرداختند که 14 نفر در رشته حفظ کل، 11 نفر در حفظ ۲۰ جزء و 28 نفر نیز در حفظ ۱۰ جزء حضور داشتند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: با پایان یافتن این مرحله از مسابقات در کشور، نتایج داوری این مرحله و اسامی راه‌یافتگان به مرحله بعدی نیز اواخر مهرماه سال جاری اعلام خواهد شد.

تقی‌پور گفت: حافظان کل که در مرحله دوم آزمون بتوانند نمره بالای ۹۰ در بخش حسن حفظ، نمره بالای ۴۰ در بخش تجوید، نمره بالای ۲۵ در وقف و ابتدا و نمره بالای ۱۵ در صوت و لحن را به دست آورند، به مرحله سوم چهاردهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام

captcha