الگوگیری از خدمات شهیدان رجایی و باهنر در گام دوم انقلاب
کد خبر: 3837713
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
امام‌ جمعه موقت کوهبنان:

الگوگیری از خدمات شهیدان رجایی و باهنر در گام دوم انقلاب

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام سیدعباس کاظمی گفت: در گام دوم انقلاب که مورد تأکید و عنایت مقام‌ معظم رهبری است، نیازمند دولتی هستیم که در طراز انقلاب باشد که دولت شهیدان رجایی و باهنر مصداق آن هستند که در زمان کوتاه خدمات ارزشمندی انجام دادند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام سیدعباس کاظمی، امام‌ جمعه موقت کوهبنان، چهارم شهریورماه در مراسم نماز وحدت این شهرستان ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: در استان کرمان بیش از شش هزار و 500 شهید داریم که باید الگوی زندگی ما قرار گیرند، کسانی که جانشان را تقدیم کردند تا آرامش و امنیت بر جامعه حکم‌فرما باشد.
وی بیان کرد: در وصیت‌نامه شهدا بر اطاعت و دفاع از ولایت و رهبری تأکید شده است. لذا، تحقیق در زندگی شهدا و مطالعه وصیت‌نامه آنان سفارش می‌شود.
رئیس ستاد نماز جمعه کوهبنان افزود: در گام دوم انقلاب که مورد تأکید و عنایت مقام‌ معظم رهبری است، نیازمند دولتی هستیم که در طراز انقلاب باشد که دولت شهیدان رجایی و باهنر مصداق آن هستند که در زمان کوتاه خدمات ارزشمندی انجام دادند. 
در ادامه حسین سالاری گفت: شهیدان رجایی و باهنر مخلصانه زیستند و خالصانه خدمت کردند؛ امروز هم با همه محدودیت‌ها خدمات خوبی انجام شده که حمایت از دولت را همگان باید در دستور کار قرار دهند.
وی تأکید کرد: همه دولت‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدماتی ارزشمند داشتند ولی در حال حاضر به جهت تحریم‌ها شرایط اقتصادی چندان مناسب نیست، اما کارهای خوبی در حال انجام است.
فرماندار کوهبنان ادامه داد: در شهرستان هم تلاش شده که پروژه‌هایی در هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی شود تا مردم از خدمات استفاده کنند.
وی بیان کرد: هفته دولت بهانه‌ای است که خدمات به مردم به‌عنوان صاحبان اصلی انقلاب ارائه شود، مردمی که پای انقلاب بودند و همواره در برابر دشمنان ایستادند.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام‌
captcha