برگزاری مسابقات قرآن ستاد فرماندهی کل سپاه
کد خبر: 3837268
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

برگزاری مسابقات قرآن ستاد فرماندهی کل سپاه

گروه مسابقات ــ مسابقات قرآن ستاد فرماندهی کل سپاه که مرحله نیمه‌هایی مسابقات قرآن کل نیروهای سپاه به حساب می‌آید، از روز گذشته آغاز شده و تا چهارم شهریورماه ادامه دارد.

برگزاری مسابقات قرآن ستاد فرماندهی کل سپاهبه گزارش ایکنا؛ سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن ستاد فرماندهی کل سپاه که مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن کل نیروهای سپاه به حساب می‌آید، از روز گذشته در بخش بانوان آغاز و در بعد از ظهر همان روز نیز پایان یافته است.

بخش آقایان این مسابقات نیز از صبح روز چهارم شهریورماه در ستاد فرماندهی کل سپاه آغاز می‌شود و تا پایان همان روز هم ادامه خواهد یافت.

سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن ستاد فرماندهی کل سپاه با حضور 220 نفر و در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل قرآن کریم و اذان برگزار می‌شود.

همچینن این مسابقات در بخش معارفی در رشته تفسیر قرآن کریم شامل جزء 22 قرآن کریم که منبع آن تفسیر نمونه آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی اعلام شده است، برگزار می‌شود.

مراسم افتتاحیه بخش آقایان این مسابقات صبح روز دوشنبه چهارم شهریور و مراسم تجلیل از برگزیدگان نیز بعداظهر همان روز برگزار می‌شود.

با توجه به اینکه سال گذشته و در سی وهفتمین دوره، مرحله منطقه‌ای به مسابقات قرآن سپاه اضافه شد، برگزیدگان این مسابقات به مرحله منطقه‌ای راه پیدا می‌کنند و در نهایت نیز مرحله نهایی این مسابقات طی ماه‌های آینده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام 

captcha