مجموعه‌های قرآنی تك بعدی نیستند
کد خبر: 3837137
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹

مجموعه‌های قرآنی تك بعدی نیستند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به فعالیت‌ مراكز قرآنی در عرصه‌های مختلف گفت: مجموعه‌های قرآنی تك بعدی نیستند و در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری و حتی ورزشی هم فعالیت دارند.

به گزارش ایكنا از فارس، سیدحمید موسوی، سرپرست اداره امور قرآنی اداره‌كل تبلیغات اسلامی فارس امروز، 2 شهریورماه در نشست فعالان قرآنی این استان با اشاره به فعالیت مراكز قرآنی متعدد در فارس گفت: تفاوت ویژه‌ای كه مجموعه‌های قرآنی با سایر مجموعه‌های فرهنگی دارند این است كه در طول سال فعالند.
وی با بیان اینكه برخی از مجموعه‌های فرهنگی تنها در بخشی از ایام سال فعال هستند، افزود: این در حالی است كه مجموعه‌های قرآنی همواره تلاش می‌كنند تا اثربخش باشند.
موسوی ادامه داد: مجموعه قرآنی تك بعدی نیستند و در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و حتی ورزشی برای جذب نیرو به سمت قرآن تلاش می‌كنند در صورتی كه بسیاری از تشكل‌های دیگر تك بعدی هستند.
سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس اضافه كرد: قرآنیان هیاهویی ندارند و كارهای خود را به خوبی انجام می‌دهند لذا درخواست می‌شود كه در برنامه‌های آتی سازمان تبلیغات اسلامی بیشتر دیده شوند.
انتهای پیام

captcha