شرکت ‌هشت‌هزار ‌شاهرودی در نهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی
کد خبر: 3832916
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹

شرکت ‌هشت‌هزار ‌شاهرودی در نهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی

گروه فرهنگی ــ رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شاهرود با بیان اینکه هشت‌هزار و ۱۸۷ نفر از مردم این شهرستان در نهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی شرکت کردند، گفت: ۴۴ برگزیده این جشنواره تقدیر شدند.

شرکت بیش از هشت هزار نفر شاهرودی در نهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی

به گزارش ایکنا از سمنان، سید‌ابراهیم موسوی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شاهرود امروز، 15 مردادماه در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره ملی کتاب‌خوانی رضوی در شهرستان شاهرود با بیان اینکه هشت هزار و ۱۸۷ نفر از مردم این شهرستان در نهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی شرکت کردند، افزود: ۴۴ برگزیده این جشنواره تقدیر شدند.

موسوی با بیان اینکه این جشنواره در سه رده سنی کودکان، نوجوانان و بزرگ‌سالان برگزار شد، یادآور شد: جشنواره کتاب‌خوانی رضوی به‌صورت مکتوب شامل نقاشی و تستی، آنلاین شامل معرفی متنی، تستی و همچنین پویش کتاب‌خوان برگزار شد که در این راستا ۶۱۷ نفر از مردم شاهرود در بخش نقاشی جشنواره رضوی حضور یافتند و شرکت‌کنندگان در بخش مکتوب، یک هزار و ۳۴۶ نفر و حضار در پویش کتاب‌خوانی، دو هزار و ۱۰۹ نفر بودند.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شاهرود بیان کرد: دو هزار و ۶۹۴ نفر از مردم شهرستان در بخش تستی و یک هزار و ۴۲۱ نفر در بخش معرفی متنی کتاب شرکت کردند و امروز مراسم اختتامیه برگزار شد.

انتهای پیام

captcha