یادگیری سوره «مطففین»؛ محکومیت برنج‌فروش متقلب
کد خبر: 3831192
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷

یادگیری سوره «مطففین»؛ محکومیت برنج‌فروش متقلب

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه ۷ میلیارد ریالی ۴ برنج فروش متقلب، ابطال پروانه، تعطیلی ۲ ماهه، منع صدور پروانه مجدد تا ۲ سال و یادگیری سوره مطففین و احکام شرعی مرتبط با غش در معامله خبرداد.

برنج‌فروش متقلب به یادگیری سوره مطففین محکوم شدبه‌گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان، علیرضا حسن‌پور، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: 4 نفر به اتهام عرضه خارج از شبکه و تقلب 65 تن و 900 کیلوگرم برنج تایلندی توسط تعزيرات حكومتي همدان محکوم شدند.

وی تصریح کرد: یکی از متهمان علاوه بر جریمه نقدی به ابطال پروانه، تعطیلی 2 ماهه، منع صدور پروانه مجدد تا 2 سال، یادگیری سوره مطففین و احکام شرعی مرتبط با غش در معامله محکوم شد.

حسن‌پور افزود: حسب گزارشات واصله ومراجعه تیم گشت مشترک مقدار 65 تن و 900 کیلوگرم برنج از نوع تایلندی و هندی به ارزش تقریبی 3 میلیارد ریال از انبار این چهار واحد کشف و پرونده‌های جداگانه‌ای به اتهام تقلب و عرضه خارج از شبکه در شعبه هیئت، شعبه هفتم و شعبه اول این اداره کل تشکیل شد.

وی ادامه داد: یکی از محکومین، برنج تایلندی را در کیسه‌های 10 کیلویی برنج مرغوب ایرانی ریخته و به بازار عرضه می‌کرد که علاوه بر جزای نقدی به تعطیلی 2 ماهه، ابطال پروانه کسب، منع صدور مجدد پروانه عمده فروشی تا 2 سال، یادگیری سوره مطففین و احکام شرعی مرتبط با غش در معامله محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان بیان کرد: محکومین در مجموع در 4 فقره پرونده به 7 میلیارد و 173 میلیون و 680 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محكوم شدند.
انتهای پیام

captcha