دور دوم طرح استعدادهای قرآنی در فارس برگزار می‌شود
کد خبر: 3830836
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵

دور دوم طرح استعدادهای قرآنی در فارس برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس از اجرای دور دوم طرح استعدادهای قرآنی در این استان خبر داد.

سیدحمید موسوی، سرپرست اداره امور قرآنی اداره‌كل تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از اجرای دور دوم طرح استعدادهای قرآنی در این استان خبر داد و گفت:‌ این طرح از اواخر مردادماه جاری در شیراز اجرا خواهد شد.
وی افزود: دور اول این طرح طی مدت 3 سال با حضور 19 نفر از قرآن‌آموزان نوجوان در سنین 12 تا 18 سال برگزار شد كه امسال دور دوم این طرح اجرا می‌شود.
موسوی ادامه داد: در دور اول طرح قرآن‌آموزان با قرائت تقلیدی آشنا شدند و در دور دوم نیز به مبحث قرائت تطبیقی ورود خواهند كرد و با آن آشنا می‌شوند.
سرپرست اداره امور قرآنی اداره‌كل تبلیغات اسلامی فارس یادآور شد: خروجی‌های این طرح بحمد الهی دانش‌آموزان نخبه‌ای بودند كه در مسابقات كشوری قرآن نیز حائز مقام‌های برجسته‌ای شده‌اند.
وی اظهار كرد: در راستای اجرای دور دوم این طرح در روز پنج‌شنبه، 10 مردادماه جاری جلسه‌ای با والدین قرآن‌آموزان خواهیم داشت تا بتوانیم هماهنگی‌های لازم را با آنان انجام دهیم.
موسوی با بیان اینكه قرآن‌آموزان از 16 شهرستان فارس در این دوره‌ها حضور دارند، گفت: در دور اول كلاس‌ها به‌صورت ماهیانه برگزار می‌شد اما در این دور بنا داریم با هماهنگی والدین قرآن‌آموزان، كلاس‌ها را هر دو هفته یك بار برگزار كنیم.
انتهای پیام

captcha