بی‌اعتنایی مقابل بی‌حجابی؛ خیانت به مهدویت و انقلاب اسلامی
کد خبر: 3830191
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲

بی‌اعتنایی مقابل بی‌حجابی؛ خیانت به مهدویت و انقلاب اسلامی

گروه اجتماعی ــ مدیر مؤسسه طلیعه ظهور با بیان اینکه جامعه حریم شخصی نیست که هرکس به هر نحوی که دوست دارد وارد آن شود بلکه یک حریم دینی است و باید قوانین آن اجرا شود، اظهار کرد: بی‌اعتنایی مقابل بی‌حجابی خیانت به قرآن و عترت، مهدویت و انقلاب است و اجراکنندگان آن خائن محسوب می‌شوند.

بی‌اعتنایی در مقابل بی‌حجابی؛ خیانت به مهدویت و انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلا‌م‌والمسلمین محمدباقر حیدری‌کاشانی، مدیر مؤسسه طلیعه ظهور در حاشیه طرح تقویتی مبانی اعتقای که به مدت 22 شب در مهدیه مصلی شهرکرد برگزار شد در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال وبختیاری، در رابطه با علت عدم رعایت حجاب برخی از بانوان در ایران، بیان کرد: این رفتار دو حالت دارد ابتدا اینکه در اجرای حدود الهی قاطعیت لازم را نداریم و حالت دوم ‌مقابل  برخی از شعارهایی که دشمنان نظام و دشمنان عفاف و حجاب می‌سازند، انفعالی عمل می‌کنیم.

وی ادامه داد: مثلاً در مواجهه با شعار «حجاب اجباری» گاهی برخی از مدیران و مقامات ارشد کشور به‌گونه‌ای عمل می‌کنند که بگویند اصلاً امر حجاب اجباری نیست و بی‌اهمیتی این معقوله را با بی‌تفاوتی ‌برابر کتک خوردن مأمور نیروی انتظامی از بی‌حجابان در ذهن مردم جا می‌اندازند.

حجاب و عفاف در جمهوری اسلامی
‌حیدری‌کاشانی اظهار کرد: این تفکر و عملکرد از اساس اشتباه است و حجاب و عفاف، قانون جمهوری اسلامی، قرآن و عترت است و صددرصد اجباری است لذا همه مسئولان، مجریان و بزگان کشور وظیفه دارند در مقابل بی‌قانونی اقداماتی کنند اما متأسفانه در برخی از موارد قاطعیت نسبی مشاهده نمی‌شود.

مدیر مؤسسه طلیعه ظهور با بیان اینکه کار به جایی رسیده است که حتی برخی از نمایندگان بی‌اعتنایی ‌مقابل بی‌حجابی را شعار انتخاباتی خود قرار می‌دهند، تصریح کرد: این رفتار خیانت به قرآن و عترت، مهدویت و انقلاب است و اجرا‌کنندگان آن خائن محسوب می‌شوند و مردم نباید به آن‌ها رأی دهند.

وی گفت: جامعه حریم شخصی نیست که هرکس به هر نحوی که دوست دارد وارد آن شود بلکه یک حریم دینی است و باید قوانین آن اجرا شوند.

‌حیدری‌کاشانی در ادامه افزود: اگر بانویی در اثر آثار مخرب ماهواره و تربیت غلط، بی‌حجاب و با لباس نامناسب در جامعه حاضر شود، امنیت اجتماعی، ایمانی و عرفانی تمام جوانان و نوجوانان جامعه را به خطر می‌اندازد، حال چرا نباید مسئولان و نیروی انتظامی این رفتار را تخلف محسوب کرده و با آن برخورد نکند؟ پس حجاب نیز مانند قوانین راهنمایی و رانندگی برای جامعه دینی اجباری است.

مدیر مؤسسه طلیعه ظهور ادامه داد: لازم است تمامی احاد جامعه در قشر معمولی در مرحله نخست با یک کلمه و یا اشاره‌ای به فرد بی‌حجاب تذکر دهند تا او مطمئن شود که در جامعه دینی شخص بی‌حجاب جایگاهی ندارد و از سوی مدیریت کلان نیز، مسئولان با قاطعیت و جدیت با بی‌حجابی برخورد کنند که در این صورت شاهد جلوه‌های بی‌عفتی در جامعه نخواهیم بود.

‌حیدری‌کاشانی در پاسخ به این سؤال که چرا دشمن بیشترین تلاشش را برای بی‌حجاب کردن زن ایرانی به کار می‌برد؟ بیان کرد: زیراکه ایران برای آن‌ها موضوعیت دارد و بانوان ایرانی زمینه‌سازان قیام مهدی(عج) هستند و این افراد، انقلابی ایجاد کردند که حکومت دو‌هزار و 500 ساله شاهنشاهی را نابود کرد و همچنین در چهل‌سال اول انقلاب توانستند طاغوت را از منطقه خود، سوریه یمن و لبنان بیرون کنند و قصد دارند برجک طاغوت اصلی را نیز بزنند لذا مورد تهاجم بی‌امان دستگاه‌های جهان قرار می‌گیرند تا با حربه حجاب و بی‌عفتی زمین‌گیر شود اما به برکت خون شهدا، عظمت‌ و اراده‌های خانواده‌های شهدا و اخلاص و بی‌ریایی امام و رهبرمان موفق نخواهند شد واین آرزو را به گور خواهند برد.

انتهای پیام

captcha