آغاز سال تحفیظی قرآن‌آموزان شیراز در جوار حرم شاهچراغ(ع)
کد خبر: 3827071
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶

آغاز سال تحفیظی قرآن‌آموزان شیراز در جوار حرم شاهچراغ(ع)

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مراسم آغاز سال تحفیظی قرآن‌آموزان دارالتحفیظ الهادی شیراز در جوار حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با سالروز ولادت حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع)، مراسم آغاز سال تحفیظی قرآن‌آموزان دارالتحفیظ الهادی شیراز امروز، 23 تیرماه در جوار حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد صادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس در این مراسم بر اهمیت توجه به آموزه‌های قرآن كریم تأكید كرد و گفت: یكی از مهم‌ترین نكاتی كه باید در فعالیت‌های قرآنی بدان توجه كرد، بحث عمل به آموزه‌های قرآنی است كه حافظان قرآن باید علاوه بر حفظ آیات وحی، بدان‌ها هم عمل كنند.

وی همچنین كار مؤسسات قرآنی را در این زمینه یادآور شد و گفت: مؤسسات قرآنی باید به نحوی مدیریت شود که قرآن‌آموزان با ورود به آن مجموعه احساس تکلّف و سختی نکند، به نحوی که اگر از لحاظ مالی در مضیقه بود، بتواند در آن مجموعه بدون هیچ دغدعه‌ای آموزش‌های قرآنی را فراگیرد.

صالح حیدری‌‌مقدم، مسئول دارالتحفیظ الهادی(ع) نیز در این مراسم، گزارشی از فعالیت‌های این موسسه راخدمت مهمانان این مراسم و قرآن‌پژوهان حاضر در جلسه ارائه داد.

همچنین سیدحمید موسوی، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس نیز در این نشست به بیان نكاتی درباره فعالیت‌های قرآنی استان و چگونگی حمایت از آن‌ها پرداخت.

اجرای برنامه حفظ توسط دو نفر از قرآن‌آموزان نوجوان مؤسسه، تجلیل از جمعی از اعضای شورای جذب مؤسسه الهادی(ع) در شیراز نیز پایان‌بخش این مراسم بود.
انتهای پیام

captcha