تربیت نیروی هم‌تراز؛ امر حیاتی برای تداوم انقلاب اسلامی
کد خبر: 3817165
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
تبیین بیانیه گام دوم انقلاب؛

تربیت نیروی هم‌تراز؛ امر حیاتی برای تداوم انقلاب اسلامی

گروه سیاسی - مدیر مسئول روزنامه جوان با بیان اینکه تربیت نیروی هم‌تراز یک امر حیاتی برای تداوم انقلاب است، تأکید کرد: رسانه‌ها باید همه عرصه‌هایی را که جوانان می‌توانند بر آن‌ها مدیریت داشته باشند، مطالبه کنند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، عبدالله گنجی ۱۳ خرداد در همایش امام خمینی (ره) و بیداری اسلامی- رسانه و تمدن اسلامی، با تسلیت ایام ارتحال امام خمینی (ره)، گفت: لازمه حرکت در مسیر انقلاب اسلامی اشراف بر اندیشه امام است تا سخنان دشمنان ما را دچار تردید نکند.
مدیرمسئول روزنامه جوان با اشاره به اینکه برخی از دشمنان داخلی و خارجی انقلاب امام را تنها محدود به ایران می‌کنند، افزود: امام راحل انقلابش را در سه سطح ایران، جهان اسلام و عالم مستضعفین گسترش داد.
وی با بیان اینکه نتیجه آشنایی ایران با غرب جدید در سال‌های پیش از انقلاب جز حقارت و تجزیه کشور نبود، اظهار کرد: این تحقیر‌ها باعث شد تا امام راحل یک نگاه جهانی به تشکیل انقلاب اسلامی داشته باشد.
گنجی با تأکید بر اینکه اگر ما ادعای تمدن سازی داریم باید تمامی بند‌های بیانیه گام دوم انقلاب را بومی‌سازی کنیم، تصریح کرد: این بومی‌سازی در برخی از حوزه‌ها محقق شده است و تهدیدات دشمنان نشان از پایه‌گذاری زیرساخت‌های تمدن ما است.
مدیرمسئول روزنامه جوان با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در مظلومیت رسانه‌ای به چنین پیشرفت‌هایی دست یافت، خاطرنشان کرد: یکی از تأکیدات رهبر انقلاب نیز شکستن حصار رسانه‌ای دشمنان است.
وی بیانیه گام دوم انقلاب را راه شناخت کامل رهبر انقلاب و شخصیت ایشان دانست و ادامه داد: بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده حدود ۲۰ درصد از مردم کشور نام این بیانیه را شنیده‌اند و فقط چهار درصد آن را مطالعه کرده اند که این ضعف رسانه‌ها را می‌رساند.
گنجی با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم بر ورود جوانان به چرخه مدیریتی کشور، گفت: این اصرار رهبری تنها به دلیل نیرو و روحیه جوانی نیست بلکه تداوم و بقای نظام جمهوری اسلامی در پرورش انسان‌های تراز انقلاب برای سال‌های آتی است.
مدیرمسئول روزنامه جوان با بیان اینکه تربیت نیروی هم‌تراز یک امر حیاتی برای تداوم انقلاب است، تأکید کرد: رسانه‌ها باید همه عرصه‌هایی را که جوانان می‌توانند بر آن‌ها مدیریت داشته باشند، مطالبه کنند.
وی یکی از ساز و کار‌های جوان گرایی در مدیریت‌ها را اصلاح قوانین امروز کشور خواند و اظهار کرد: یکی از علل درجا ما در برخی از عرصه‌ها مدیریت طولانی مدت مسئولین است که باید این رویه اصلاح گردد.
مدیرمسئول روزنامه جوان خاطرنشان کرد: رسانه‌های ما نباید دچار خبرزدگی و سیاست زدگی شوند و به دنبال مچ‌گیری‌های سیاسی باشند، زیرا این مسیر تمدنی انقلاب نیست.
گنجی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم بر شکستن حصر رسانه‌ای تأکید دارند، افزود: رسانه‌ها باید تصویری مخدوش انقلاب در جهان را به صورت شفاف ارائه دهند.
وی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها باید یک کارگاه امام شناسی برای نسل جوان ما باشند، تصریح کرد: رسانه‌ها باید زیرساخت‌هایی را که امام آماده کرد را به درستی تبیین کنند تا جوان ما با شناخت ظرفیت‌ها در راستای گسترش آنان حرکت کند.
مدیرمسئول روزنامه جوان رشد چندصد درصدی سواد رسانه‌ای را از نقاط قوت رسانه‌ها خواند و گفت: خبرزدگی و مشکلات اقتصادی نیز از ضعف‌های رسانه‌هاست که باید برطرف گردد.

انتهای پیام

captcha