رونق شهرکرد تحول بنیادین در کل استان است
کد خبر: 3813767
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

رونق شهرکرد تحول بنیادین در کل استان است

گروه اجتماعی ــ استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی به آیین نکوداشت روز شهرکرد، این شهر را به واسطه کثرت فرهنگی و قومی و پیوندی که میان شهروندان آن است، نمادی از کل استان خواند و گفت: رونق شهرکرد به معنای تحول بنیادین در کل استان است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری، روز گذشته، 31 اردیبهشت‌ماه در پیامی به آیین نکوداشت روز شهرکرد که از سوی مجید نظری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قرائت شد، با اشاره به اینکه شهرکرد به درستی بام ایران خوانده می‌شود، گفت: شکوه این نامگذاری صرفاً به علت ارتفاع این شهر نیست بلکه نشانه‌ای از افق دید مردمان آن دارد.
استاندار چهارمحال و بختیاری در این پیام با بیان اینکه رسیدن شهرکرد به شرایط کنونی مرهون تلاش کسانی است که در این شهر زندگی کرده و در سرنوشت شهرشان سهم داشته‌اند، افزود: اگر مسئولان و خدمت‌گزاران مردم قصد رستگاری در تاریخ دارند باید از هیچ تلاشی برای تحقق آنچه شهرکرد مستحق آن است، فروگذار نکنند.
وی با تأکید بر اینکه هر چه برای آبادانی شهرکرد و استان تلاش کنیم کافی نیست، اظهار کرد: شهرکرد به واسطه مرکزیت استان به فرصتی ارزشمند تبدیل شده است تا همه قومیت‌ها در آن زندگی کنند و سرنوشت خود را با همدلی رقم بزنند و برای فرزندانشان فردای روشن‌تری بسازند.
عباسی با اشاره به پیگیری اهدافی برای بهبود شرایط شهرکرد، تصریح کرد: پیش از همه چیز باید با قدر دانستن همت جوانان و فعالان شهر از مهاجرت آنان جلوگیری نماییم تا شاهد آبادانی شهرکرد بیش از هر زمانی باشیم و این هدف با امیدآفرینی و ایجاد زیرساخت‌های لازم فراهم می شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه این پیام تلاش برای کاهش نرخ بیکاری را از دیگر اهداف توسعه‌ای استان و شهرکرد برشمرد و خاطرنشان کرد: با حمایت از طرح‌های اشتغالزایی و با جذب سرمایه‌های فکری می‌توان از این مشکلات نیز عبور کرد.
وی شهرکرد را به واسطه کثرت فرهنگی و قومیتی و پیوندی که در میان شهروندان آن است، نمادی از کل استان خواند و اضافه کرد: رونق شهرکرد به معنای تحول بنیادین در کل استان است.
عباسی در قسمت دیگری از این پیام اظهار کرد: روز شهرکرد فرصتی برای قدردانی از کسانی است که می‌توانستند دست روی دست بگذارند اما به جای انفعال کنش مندی را پذیرفتند و خدمتی معنادار در راستای تعالی شهرکرد داشتند.

انتهای پیام

captcha