دشمن هویت خانواده را هدف قرار داده است
کد خبر: 3787473
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱

دشمن هویت خانواده را هدف قرار داده است

گروه فرهنگی ــ امام جمعه موقت خرم‌آباد با ذکر این مطلب که دشمنان هویت خانواده را هدف قرار دادند و زنان رکن خانواده هستند، گفت: بانوان سیره فاطمی را الگوی راه قرار دهند؛ چراکه بانوان انقلابی زهرامنش هستند.

دشمن هویت خانواده را هدف قرار داده استبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم متقی‌نیا، امام جمعه موقت خرم‌آباد، امروز دوشنبه، ۱۵ بهمن در همایش «الگوی سوم زن تراز انقلاب اسلامی» که در سالن همایش‌های سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: کسانی‌که به‌دنبال تغییر سرنوشت خود هستند اگر در وجود خودشان تغییر ایجاد کردند سرنوشت آنان تغییر می‌کند.
وی با ذکر این مطلب که بعثت پیامبراکرم(ص) با انقلاب هم‌خوانی دارد، یادآور شد: امام راحل(ره) در مراسم عید مبعث در جمع علما فرموده بود که در شب میلاد پیامبر ۱۴ کنگره از کاخ کسری ایرانیان فرو ریخت و این فروریختن شاید بیان‌کننده این مطلب باشد که بعد از ۱۴ قرن حکومت شاهنشاهی نابود می‌شود.
متقی‌نیا با تاکید بر لزوم مجهز شدن بانوان به مبانی دینی و قرآنی، ادامه داد: پیامبر اسلام در طول زندگی عضو گروه‌های اجتماعی بود.
امام جمعه موقت خرم‌آباد با ذکر این مطلب که در انقلاب حضور بانوان به اندازه حضور آقایان بود، اضافه کرد: طرح‌های دشمنان برعلیه زنان نتیجه نمی‌دهد چراکه زنان در انقلاب زهراگونه عمل کردند زیرا زنان انقلاب زهرامنش هستند.

پاشیدگی خانواده محصول فرهنگ غرب است

وی با اشاره به این‌که مشکل رژیم پهلوی مبارزه با اسلام نبود بلکه از سر تا پا و اجزای پهلوی در فساد بود بر ضرورت بازخوانی خاطرات شهدای بانوان تاکید کرد و گفت: غرب در همه ابعاد به بن‌بست رسیده است کمااینکه پاشیدگی خانواده محصول فرهنگ غرب است این در حالی‌است که غربی‌ها به وجود خانواده تک نفره عادت کرده‌اند.
متقی‌نیا با اشاره به این‌که تا زمانی‌که اصالت دینی در زنان وجود دارد دشمنان کاری از پیش نخواهند برد، یادآور شد: دشمنان هویت خانواده را هدف قرار دادند و ستون خانواده مادران و بانوان هستند.

انتهای پیام

captcha