مادران شهدا تاب شنیدن این حرف‌ها را ندارند
کد خبر: 3776806
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
واکنش آذری جهرمی به ماجرای کربلای ۴:

مادران شهدا تاب شنیدن این حرف‌ها را ندارند

گروه شبکه اجتماعی ــ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار متنی در حساب تویتری خود در خصوص عملیات کربلای ۴ نوشت: با مادرم تلفنی صحبت می‌کردم، داستان عملیات کربلای۴ به گوش او هم رسیده بود‌، پرسید این حرف‌هایی که می‌زنند واقعیت دارد؟

به گزارش ایکنا؛ محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار متنی در خصوص عملیات کربلای 4 واکنش نشان داد و نوشت: با مادرم تلفنی صحبت می‌کردم، داستان عملیات کربلای۴ به گوش او هم رسیده بود. پرسید این حرف‌هایی که می‌زنند واقعیت دارد، گفتم خیلی‌ها رد کردند.

گفت به آقایان بگو اگر والفجر۸ هم ‌فریب‌ بوده تا زنده‌ام چیزی نگویند، مادران شهدا تاب شنیدن این حرف‌ها را ندارند.

مادران شهدا تاب شنیدن این حرف‌ها را ندارند

 ماجرای این پست از آنجایی آغاز شد که محسن رضایی، از فرماندهان سپاه در جنگ تحمیلی بعد از ۳۲ سال از انجام این عملیات در حساب توییتری خود نوشته بود: «در عملیات کربلای چهار به دشمن وانمود کردیم که عملیات سالانه ما تنها همین بوده است. 10 روز بعد در همان نقطه و در زمانی که نیروهای ارتش بعثی به مرخصی رفته بودند، عملیات کربلای پنج را انجام دادیم. عملیات کربلای چهار برای فریب دشمن انجام شد. اگر تحلیلگر تاریخی در فهم آن فریب بخورد، پس وای به حال نوشته‌های او.»

توییت محسن رضایی درباره کربلای 4

به گزارش ایکنا؛ توییت روز جمعه محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره عملیات کربلای چهار در سی‌و‌دومین سالروز انجام این عملیات، واکنش‌های بسیاری از شخصیت‌های کشوری و لشکری در فضای مجازی در پی داشته است.

انتهای پیام

captcha