آقای بطحایی ما منتظر فکرهای دیگر شما هستیم
کد خبر: 3761466
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

آقای بطحایی ما منتظر فکرهای دیگر شما هستیم

گروه شبکه‌ اجتماعی ــ وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخصی اینستاگرام خود عکسی منتشر کرد که گویای نامه یک دختر دانش‌آموز کلاس پنجم است که در راستای پخش مسابقه فوتبال در مدارس خطاب به وزیر گفته است: آقای بطحایی ما منتظر فکرهای دیگر شما هستیم.

به گزارش ایکنا؛ سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخصی اینستاگرام خود عکسی منتشر کرد که گویای نامه یک دختر دانش‌آموز کلاس پنجم است.

متن نامه بدین شرح است: «دیروز ما در کلاس نشسته بودیم و صبحانه می‌خوردیم. خانم مدیر به کلاس آمد و گفت بچه‌ها اگر اینترنت وصل شود به نمازخانه می‌رویم تا فوتبال پرسپولیس را ببینیم. همه از شوق زیاد جیغ کشیدند. دوست من نهال که خیلی فوتبال دوست است، آنقدر پرید بالا که خوراکی از دستش به زمین افتاد. مدرسه به ما چیپس و پفک و تنقلات داد. کلی شادی و هیجان داشتیم و خوش گذشت. آخر برنامه همه گفتند: فکر آقای بطحایی همه ما را خوشحال کرد. آقای بطحایی ما منتظر فکرهای دیگر شما هستیم «نورا حسینی کلاس پنجم»

وزیر آموزش و پرورش با درج عکس این نامه در صفحه اینستاگرام خود در پاسخ به نورا حسینی نوشت: «ممنون دختر عزیزم. من هم مثل شما امیدوارم»

انتهای پیام

captcha