برگزاری نمایشگاه لوازم‌التحریر ایرانی در جامعة‌القرآن شوش دانیال
کد خبر: 3750473
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴

برگزاری نمایشگاه لوازم‌التحریر ایرانی در جامعة‌القرآن شوش دانیال

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ همزمان با آغاز فصل مدارس، نمایشگاه لوازم‌التحریر ایرانی در جامعةالقرآن شوش دانیال در حال برپایی است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه‌ اطلاع‌رسانی مؤسسه جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع)، انوریان، مدیر شعبه شوش دانیال گفت: نمایشگاه لوازم‌التحریر ایرانی همزمان با آغاز سال تحصیلی در جامعة‌القرآن شوش برپا شده و لوازم‌التحریر تولیدکنندگان ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب به دانش‌آموزان و قرآن آموزان عرضه می‌شود.
وی با اشاره به کالاهای نمایشگاه اظهار کرد: در این نمایشگاه کالاهای ایرانی با طرح‌های ایرانی و اسلامی دیده می‌شود که با قیمتی مناسب و کیفیتی خوب ملزومات یک ساله دانش‌آموزان را فراهم می‌آورد.
مدیر شعبه شوش تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف آشنایی قرآن آموزان و خانواده‌هایشان با کالاهای با کیفیت ایرانی و حمایت از قشر کارگر ایرانی تا ۱۰ مهر در محل شعبه برقرار است.
یادآور می‌شود، شعبه شوش دانیال ویژه بانوان و خردسالان با مدیریت انوریان اداره می‌شود و شعبه در خیابان امام مصلی نماز جمعه ورودی خواهران قرار دارد.
همچنین در خبر دیگری از مؤسسه جامعةالقرآن آمده است؛ مسابقه قرائت سوره احزاب بین 60 نفر از قرآن آموزان نوجوان شعبه در رده سنی 9 تا 14 سال در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی شعبه حضرت زینب کبری(س) زنجان برپا شد.
این مسابقه باهدف توسعه و ترویج فرهنگ غنی قرآن کریم و شناسایی و جذب استعدادهای قرآنی، ارتقا و شکوفا کردن آن‌ها در بین قرآن آموزان برگزار شد که در پایان مسابقه نیز از نفرات برتر با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام

captcha