نقش‌آفرینی اصحاب رسانه در بهبود پیشبرد اهداف عالی نظام سلامت کشور
کد خبر: 3736896
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳
بهادر مطرح كرد:

نقش‌آفرینی اصحاب رسانه در بهبود پیشبرد اهداف عالی نظام سلامت کشور

گروه اجتماعی ـ رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز با تبریک هفدهم مرداد، روز خبرنگار، وفاداری اصحاب قلم و اندیشه به رسالت‌های حرفه‌ای این عرصه را زمینه‌ساز توسعه پیشبرد اهداف عالی نظام سلامت کشور عنوان کرد.

نقش‌آفرینی اصحاب رسانه در بهبود پیشبرد اهداف عالی نظام سلامت کشور

به گزارش ایكنا از فارس، علی بهادر، رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز با ارسال پیامی به‌مناسبت روز خبرنگار، با تجلیل از فعالان عرصه خبر، به ویژه خبرنگاران فارس، بر نقش موثر همراهی جامعه رسانه‌ای با خادمان سلامت کشور در ارتقای خدمات بهداشت و درمان، تاکید کرد.
در متن این پیام، آمده است:
نظام سلامت ایران، در تمامی برهه‌های گذشته تا دستیابی به جایگاه کنونی، همواره سرمایه ای غنی و ارزشمند را در کنار خود داشته و به مدد این همراهی توانسته نگاه تیزبینانه‌تری نسبت به نقاط قوت و ضعف خود یافته و از آرای مردم عزیز کشور، به عنوان مخاطبان حقیقی مجموعه خدمات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اطلاع جامع‌تری کسب کند.
خبرنگاران فرهیخته و صاحبان قلم و اندیشه، همواره با وفاداری به رسالت‌های حرفه‌ای این عرصه، همراه و همدوش خادمان سلامت مردم بوده‌اند و با انعکاس نیازمندی‌ها، به عنوان نیروی محرکه بسیاری خدمات، ایفای نقش کرده‌اند.
از سویی دیگر، انتشار خدمات شبانه‌روزی دست‌اندرکاران امر بهداشت و درمان به آحاد جامعه، توانسته در اثربخشی هر چه بهتر این خدمات، موثر باشد و با گسترش آگاهی مردم از این تلاش‌ها و ارتقای رضایت آنان، انگیزه دست‌اندرکاران این حوزه نیز تقویت شود.
به پاس این همکاری‌ها و به مناسبت هفدهم مرداد، روز خبرنگار، این همدلی را ارج نهاده و قدردان سختکوشی اصحاب رسانه در عرصه تنویر افکار عمومی هستم. به ویژه خبرنگاران همیشه در صحنه و عزیز استان فارس که همواره به عنوان بازویی توانمند و چشمی بینا، در کنار خانواده بزرگ علوم پزشکی شیراز بوده‌اند.
از شما بزرگواران می‌خواهم تا در ادامه مسیر ارتقای سلامت در خاک پهناور فارس نیز با بیان صادقانه و انعکاس روشنگرانه و مسئولانه مسائل، ما را در امر ارائه خدمت، یاری رسانید.
گرامی می‌دارم یاد شهید «محمود صارمی» را که با جانفشانی در عرصه خبر، الگویی شایسته برای جامعه رسانه‌ای ایران اسلامی شد.
این روز را به یکایک خبرنگاران عزیز، به ویژه خبرنگاران پرتلاش عرصه سلامت تبریک و تهنیت گفته و از خداوند منان سربلندی و موفقیت شما عزیزان را در حرفه خطیر خبرنگاری و خدمت به خلق، خواستارم.
انتهای پیام

captcha