درخواست نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برای شتاب در حوزه اجرایی استان
کد خبر: 3711340
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲
در خطبه‌های نمازجمعه مطرح شد:

درخواست نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برای شتاب در حوزه اجرایی استان

گروه سیاسی- خطیب جمعه شهرکرد گفت: مدیریت استان باید فراگیر باشد و باید همه را سَر یک سفر بنشاند و بیشترین نقش را در این أمر مدیر اجرایی استان دارد که نباید خودش را در انحصار هیچ فرد و گروهی قرار بدهد و با شتاب در پی أمور اساسی و کلیدی استان باشد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، ظهر امروز ۱۴ اردیبهشت ماه در خطبه های نماز جمعه شهرکرد، گفت: من یک دغدغه‌ای دارم که این جا این دغدغه را عرض می‌کنم و آن نسبت به شتاب و نوع حرکت در استان به سمت آبادانی و رونق است. من یک قدری نسبت به این مسئله دغدغه دارم. احساسم آن است که کارها ضعیف پیش می‌رود. نمی‌دانم این دغدغه از دو حال خارج نیست. یا واقعا این دغدغه من درست است یا نادرست است؛ یعنی یا واقعا کارها ضعیف پیش می‌رود یا نه من اشتباه می‌کنم و کارها دارد محکم و باشتاب در استان جلو می‌رود.
خطیب جمعه شهرکرد ادامه داد: اگر این است که نَه من اشتباه می‌کنم، خب چرا آقایان، مردم و از جمله در رأس امام جمعه را از کارهایشان مطلع نمی‌کنند؟ چرا در نماز جمعه و مجالس و محافل حضور کافی و لازم وجود ندارد و چرا از این بدتر که گاهی شنیده می‌شود توبیخ و سرزنش می‌کنند افرادی را که به امام جمعه و نهاد امامت جمعه اطلاع رسانی می‌کنند؟ برای این که دور از چشم انظار عمومی احیانا منافع استان کم و زیاد شود و تصمیم‌هایی در جمع‌های ویژه گرفته شود که حتی امام جمعه هم مطلع نباشد یا این است که اطلاع‌رسانی درست انجام نمی‌شود و می‌خواهند ما را بی‌خبر بگذارند یا این است که نه واقعا کارها شتاب لازم را ندارد.
حجت الاسلام و المسلمین نکونام اضافه کرد: اگر واقعا کارها شتاب لازم را ندارد که این هم جای سوال است که چرا؟ چرا بی‌تحرکی و چرا سرگرمی به بازی‌های جناحی و سیاسی و غفلت از کارهای اساسی؟ بالاخره حدود ۶ الی ۷ ماه کم نیست که اگر تمرکز روی أمور کلیدی و اساسی استان صورت گرفته باشد خیلی کارها میشد که انجام شود و وقت کمی نیست.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه بنده همچنان نگران نگاه‌های جناحی و سیاسی و حرکت در قطار گروهای انحصارطلب و دارای نگاه‌های بسته هستم، ادامه داد: بارها گفته‌ام که مدیریت استان باید فراگیر باشد و باید همه را سَر یک سفر بنشاند و بیشترین نقش را در این أمر مدیر اجرایی استان دارد که نباید خودش را در انحصار هیچ فرد و گروهی قرار بدهد و با شتاب در پی أمور اساسی و کلیدی استان باشد.
امام جمعه شهرکرد در ادامه تاکید کرد: این فرصت‌ها می‌گذرد و پست‌ها مرتب جابجا می‌شود و آن چه که می‌ماند، خدمات ماندگار است که نباید از آن غافل شد.
حجت الاسلام و المسلمین نکونام افزود: ساماندهی به ادارات، جوان‌گرایی در مدیریت‌ها، تسهیل در أمور اقتصادی ، در ایجاد اشتغال و رفع بیکاری به جد فعال شدن و کالاهای ایرانی را با برنامه‌ریزی مؤثر مورد توجه قرار دادن و آن کارهای کلیدی و اساسی دیگری که آقایان از آن بی‌خبر نیستند را در استان دنبال کردن قطعا انتظاری است که داریم و مردم خوبمان هم دارند و امیدواریم توجه بیشتر صورت بگیرد.

 

captcha