چهره‌ قرآنی نظام سلامت در قم تجلیل شد
کد خبر: 3698437
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸

چهره‌ قرآنی نظام سلامت در قم تجلیل شد

کانون خبرنگاران نبأ _ در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم، از دانشجویان نمونه فرهنگی این دانشگاه از جمله چهره قرآنی نظام سلامت تجلیل به‌عمل آمد.

چهره‌ قرآنی نظام سلامت در قم تجلیل شد

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم با حضور ایرانی‌خواه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار و طی آن از سه دانشجوی نمونه دانشگاه تجلیل به‌عمل آمد.
فاطمه عابدینی، دانشجوی دندان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم که با کسب رتبه‌های برتر در مسابقات حفظ کل قرآن کریم در سطوح مختلف استانی و ملی به عنوان چهره برتر قرآنی نظام سلامت کشور انتخاب و معرفی شده بود؛ از جمله دانشجویان نمونه این دانشگاه معرفی شد.

همچنین از خانم رمضانی و آقای رضوان به‌عنوان دیگر دانشجویان نمونه این دانشگاه تجلیل به‌عمل آمد.

ایرانی‌خواه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این مراسم گفت: در موضوع سلامت باید همگان تلاش کنند که یکی از آن‌ها نهادهای فرهنگی است که باید اهتمام داشته باشند.

وی عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی قم در زمینه مسائل قرآنی و ترویج آن تلاش‌های گسترده‌ای انجام داده و توانسته به تربیت دانشجویان ممتاز قرآنی اهتمام ورزد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: در زندگی شخصی و کاری خود نیز باید همواره به قرآن اهتمام داشته باشیم و به هر اندازه عمیق‌تر و گسترده‌تر به کارها نگاه کنیم، قطعا موفق‌تر خواهیم بود.

 سیدمحمدمهدی موذن

انتهای پیام

captcha