مسئولان با اقتدار نظامی و مدیریت فرهنگی اجازه نفوذ ندهند
کد خبر: 3696083
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴
حجت‌الاسلام فاطمی:

مسئولان با اقتدار نظامی و مدیریت فرهنگی اجازه نفوذ ندهند

گروه سیاسی - امام جمعه موقت شهرکرد گفت: همه مردم باید حافظ آرمان‌های انقلاب اسلامی باشند بدانند که تهدیدات دشمن پوچ است و مسئولان در این زمان باید تلاش کنند با اقتدار نظامی و مدیریت فرهنگی اجازه نفوذ در کشور را ندهند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن فاطمی، امام جمعه موقت شهرکرد، ظهر امروز 11 اسفند در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به دشمنی‌های مکرر آمریکا بر علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در روزهای گذشته شاهد بودیم که دولت آمریکا و هم‌پیمانان او در منطقه در یک اقدام بی‌شرمانه قصد تهدید و توهین به جمهوری اسلامی ایران از طریق تصویب قطع‌نامه را داشتند که با وتوی روسیه این امر محقق نشد.
وی افزود: مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید در مقابل تهدیدات دشمن استقامت کنند چرا که تهدیدات دشمنان هیچ‌گاه به پایان نمی‌رسد و دشمنان سعی دارند با تصویب این قطع‌نامه و اتهام به جمهوری اسلامی زمینه تهدیدات دیگر را فراهم کنند اما خوشبختانه موفق نشدند.
امام جمعه موقت شهرکرد با تأکید بر اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی در کشور بیان کرد: ما باید با اجرای اقتصاد مقاومتی و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی اجازه نفوذ و تهدید به دشمن را ندهیم.
حجت‌الاسلام فاطمی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن خاطرنشان کرد: نفوذ فرهنگی و اشاعه فساد و تباهی در بین افراد جامعه یکی از راه‌های پیروزی دشمن بر ملت‌های مسلمان است، این مسئله در آندلس اتفاق افتاد و زمانی‌که دشمن متوجه شد نمی‌تواند با هجمه نظامی این کشور را از پای درآورد با ترویج فساد در این کشور نفوذ فرهنگی را آغاز کردند و توانست این کشور را شکست دهند.
وی گفت: همه مردم باید حافظ آرمان‌های انقلاب اسلامی باشند بدانند که تهدیدات دشمن پوچ است و مسئولان در این زمان باید تلاش کنند با اقتدار نظامی و مدیریت فرهنگی اجازه نفوذ در کشور را ندهند.
امام جمعه موقت شهرکرد در ادامه با اشاره به سالروز وفات ام‌البنین و تکریم مادران و همسران شهدا تصریح کرد: مادران نقش به سزایی در تربیت فرزندان دارند و می‌طلبد تمام مادرانی که پیرو حضرت زهرا (س) هستند در ساختن شخصیت خود و دخترانشان تلاش کنند.
وی با اشاره به اهمیت جایگاه علم در جامعه ادامه داد: فرزندان خود را به آموختن مسائل دینی تشویق کنیم و همچنین تلاش کنیم ابزار هدایت فرزندان خود را فراهم کنیم.

captcha