تقدیر سازمان دارالقرآن از استاد خورشیدی برای همکاری در طرح سفیران نور
کد خبر: 3675662
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

تقدیر سازمان دارالقرآن از استاد خورشیدی برای همکاری در طرح سفیران نور

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس سازمان دارالقرآن از همکاری عیسی خورشیدی حافظ بین المللی قرآن در طرح قرآنی«سفیران نور» قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، مهدی قره شیخ لو، رئیس سازمان دارالقرآن کشور در پیامی از حضور حافظ بین المللی، عیسی خورشیدی در طرح قرآنی «سفیران نور» که در ماه مبارک رمضان 96 در مناطق کم برخوردار و محروم کشور برگزار شد قدردانی کرد.
در بخشی از متن لوح سپاس صادر شده آمده است:
برادر ارجمند و حافظ محترم کل قرآن کریم جناب آقای عیسی خورشیدی؛ خدا را شاکریم که در ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن با اجرای طرح قرآنی « سفیران نور» در استان های مرزی و کم برخوردار با همکاری و همراهی جناب‌عالی ، توانستیم در تحقق بخشی از منویات مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) سهیم باشیم ؛ از اینکه دعوت سازمان دارالقرآن الکریم را جهت برگزاری هرچه با شکوه تر این محافل قرآنی اجابت نمودید، صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و از خداوند منان دوام توفیقات جناب‌عالی را در ظل توجهات بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) مسئلت می نمایم .
یادآور می شود نخستین دوره طرح سفیران نور در ماه رمضان 96 به همت سازمان دارالقرآن الکریم با هدف استفاده از ظرفیت های داخلی شروع شد و 14 گروه شامل 2 قاری ممتاز ، یک حافظ ممتاز و یک مجری به منظور اجرای برنامه های قرآنی به 14 استان از جمله استان چهار محال و بختیاری اعزام شدند.

captcha