طرح «احسان حسینی» ویژه محرم و صفر در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود
کد خبر: 3646438
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱

طرح «احسان حسینی» ویژه محرم و صفر در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

گروه اجتماعی: مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: طرح احسان حسینی با استفاده از ظرفیت مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیئت‌های مذهبی در ماه‌های محرم و صفر در استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، به نقلل از تسنیم علی ملکپور با بیان اینکه این طرح با هدف جمع‌آوری نذورات مردمی به منظور کمک به نیازمندان استان و تأمین معیشت آنها اجرا می‌شود اظهار داشت: سال گذشته مبلغ 630 میلیون تومان در قالب طرح احسان حسینی به صورت نقد و کالا به مددجویان و نیازمندان شناسایی شده استان کمک شد.

وی افزود: 35 مرکز نیکوکاری فعال در سطح استان، دفاتر کمیته امداد و پایگاه‌های دائر شده در هیئت‌های مذهبی آماده دریافت کمک‌ها و نذورات مردمی برای کمک به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت هستند که خیران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی این نهاد به نشانی www.emdad.ir مراجعه کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح ذبح عظیم بریا جمع‌آوری نذورات و قربانی در استان خاطرنشان کرد: مبلغ 328 میلیون تومان به صورت نقد و کالا برای تأمین مایحتاج سبد غذایی و تأمین گوشت خوراکی نیازمندان در استان جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شد که نسبت به سال گذشته 103 درصد رشد داشته است.

captcha