برگزاری اختتامیه همایش نظام سلامت در اسلام
کد خبر: 3591471
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲

برگزاری اختتامیه همایش نظام سلامت در اسلام

گروه اجتماعی: اختتامیه همایش نظام سلامت در اسلام با تأکید بر آموزه‌های رضوی، ظهر امروز، 31 فروردین‌ماه با حضور عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به کار خود پایان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، همایش نظام سلامت در اسلام با تاکید بر آموزه‌های رضوی، از روز گذشته، 30 فروردین‌ماه در مشهد آغاز به کار کرد و ظهر امروز، 31 فروردین‌ماه در تالار ابن سینای مشهد پایان می‌یابد.
مراسم اختتامیه با حضور دکتر علی‌اکبر ولایتی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و حجت‌الاسلام حمید محمدی، قائم مقام دبیر و رییس شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، رونمایی از سه کتاب مقالات برگزیده همایش، پژوهش کتاب طب‌الائمه(ع) ابن بسطام و زندگی‌نامه و مجموعه آثار استاد دکتر محمدمهدی اصفهانی از دیگر برنامه‌های مراسم اختتامیه همایش نظام سلامت در اسلام است.
در این همایش جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی و مدرسان حوزه علمیه به ارائه مقالات خود در حوزه طب اسلامی پرداختند.
یادآور می‌شود،در روز اول همایش محمود خدادوست، مدیر کل دفتر طب سنتی ایرانی ـ اسلامی وزارت بهداشت به ایراد سخنرانی پرداخت و پانلی با موضوع اعتبارسنجی روایات طبی با محوریت رساله ذهبیه و طب‌الائمه(ع) برگزار شد.
captcha