یادواره شهدای کارگری در شهرکرد برگزار شد
کد خبر: 3557387
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱

یادواره شهدای کارگری در شهرکرد برگزار شد

گروه فرهنگی: دومین یادواره شهدای کارگری در شهرک صنعتی شهرکرد با حضور کارگران و کارفرمایان این شهرک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز 8 دی‌ماه، دومین یادواره شهدای کارگری در شهرک صنعتی شهرکرد و با حضور کارگران و کارفرمایان این شهرک و خانواده سردار شهید خسرو قلعه‌ای، شهید شاخص کارگری استان چهارمحال و بختیاری، با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج حضرت صاحب‌الزمان(عج) شرکت لبنیات پاک پی برگزار شد.
حجت‌الاسلام اسماعیل زمانپور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد، در این نشست با اشاره به اینکه بهترین نوع مرگ، شهادت است و بالاتر از آن خیری نیست، اظهار کرد: شهادت تجارت با خدا است و سرمایه این تجارت را خدا به شهید اعطا می‌کند.
وی تصریح کرد: خدا در قرآن می‌فرماید شهدا از آن‌چه خدا نصیب‌شان می‌کند شادمانند و منتظر بشارت در مورد دوستان‌شان که هنوز به آن‌ها نپیوسته‌اند هستند.
حجت‌الاسلام زمانپور گفت: طبق روایات، اولین قطره خون شهید که به زمین ریخته می‌شود موجب آمرزش گناهان او می‌گردد و او به لباس‌های بهشتی آراسته می‌شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد خاطرنشان کرد: در روز قیامت شهید توان شفاعت دارد و تنها شهید است که آرزو می‌کند به دنیا بازگردد و مجددا به شهادت برسد.
وی افزود: برگزاری یادواره شهدا به تنهایی کافی نیست و و همانطور که شهدا انقلاب را برای ما به یادگار گذاشتند، باید در عرصه جنگ نرم راه آنان را ادامه داد.
حجت‌الاسلام زمانپور در پایان تصریح کرد: حماسه 9 دی آب سردی بر پیکر دشمنان انقلاب بود و لازم است با هدف پیشگیری و مقابله با فتنه‌های دشمنان، جامعه را با ابعاد فتنه 88 آشنا کرد.
در ادامه این نشست، سرهنگ پاسدار اسماعیل مولوی، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد، اظهار کرد: همان‌طور که کارگران در هشت سال دفاع مقدس در کنار سایر اقشار موجب پیروزی کشور شدند، امروز نیز می‌توان با اتکا به کارگران در جبهه تهاجم فرهنگی دشمن را سر جایش نشاند.
وی افزود: بصیرتی که در حماسه 9 دی به داد ملت رسید، همان بصیرتی است که در هشت سال دفاع مقدس وجود داشت و امروز نیز ما نباید با غفلت خودمان به پیاده نظام دشمن تبدیل شویم.
مولوی گفت: ادامه دادن راه شهدا از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.
لازم به ذکر است در این نشست خانواده سردار شهید خسرو قلعه‌ای، شهید شاخص کارگری استان، برگزیدگان مسابقات ورزشی پایگاه مقاومت بسیج حضرت صاحب‌الزمان(عج) شرکت لبنیات پاک پی و مدیر عامل این شرکت تجلیل شدند.

captcha