مردم تکیه‌گاه دولت هستند
کد خبر: 3540796
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸

مردم تکیه‌گاه دولت هستند

گروه سیاسی: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز مردم را سرمایه‌های اصلی نظام و دولت دانست و گفت: دولت براین سرمایه اصلی تکیه دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، فتح الله حقیقی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز، سه شنبه، چهارم آبان درنشست منتخبان شورای اسلامی شهر و روستا البرز درآستانه سفر ریاست جمهوری، اظهارکرد: امروز شوراها نهادهای مدنی برای دفاع دولت هستند و دولت تمام تلاش خود را بر واگذاری اختیارات به این نهاد معطوف داشته است.
وی افزود: امروز باید تلاش کرد آنچه خواسته مردم است تحویل آنان داد و دراین زمینه ازهیچ نوع خدمتی دریغ نداشت .
این مسئول بیان کرد: دولت در عمل به اثبات رسانده که همراه نهادهای مردمی شوراهای اسلامی است و از جایگاه آن‌ها دفاع می‌کند بنابراین دستگاه‌های اجرایی نیز با همراهی هرچه بیشتر با این نهاد آماده ارائه خدمات بیشتر به مردم شده‌اند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز، گفت: امروز با تشکیل اتاق فکر درتلاش هستیم تا هرچه بیشتر رضایت مردم را تامین کنیم و مشکلاتی مانند ترافیک دردست بررسی و تلاش‌هایی نیز صورت گرفته است .
حقیقی درادامه به بحث سفر ریاست جمهوری به استان البرز پرداخت و ابرازکرد: سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) باید از سوی دستگاه‌های اجرایی جدی گرفته شود و یکی از موارد قابل توجه دراین زمینه تکریم مردم است .
وی در پایان یادآورشد: استقبال خوبی توسط اقشار مختلف در نشست‌هایی که درآستانه سفر رئیس جمهوری داشتیم شاهد بودیم و امروز با تبعیت از فرامین امام راحل (ره) مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت یازدهم درتلاش هستیم تا درسایه وحدت به توفیقات بیشتری دست یابیم .

captcha