گروه ارزیابی سازمان دارالقرآن به چهارمحال و بختیاری سفر می‌کنند
کد خبر: 3540784
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
کارگر:

گروه ارزیابی سازمان دارالقرآن به چهارمحال و بختیاری سفر می‌کنند

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس قرآنی اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری گفت: گروه ارزیابی سازمان دارالقرآن کشور از نهم تا یازدهم آبان ماه به چهارمحال و بختیاری سفر خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، روز گذشته سوم آبان دومین مجمع عمومی مربیان و مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن شهرستان شهرکرد در سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

گروه ارزیابی سازمان دارالقرآن به چهارمحال و بختیاری سفر می‌کنند

عباس کارگر، کارشناس قرآنی اداره امور قرآنی استان، از حضور گروه ارزیابی سازمان دارالقرآن کشور به چهارمحال و بختیاری از نهم تا یازدهم آبان ماه خبر داد و گفت: آگاهی مدیران تشکل‌های قرآنی مردمی از تکالیف و مزایای قانونی، ویژگی‌های ظاهری مطلوب، نظم و انضباط اداری دفتر شعب قرآنی، اجرای مطلوب برنامه‌های قرآنی و توجه به رشد و توسعه فعالیت‌های قرآنی از شاخص‌های ارزیابی خانه‌ها و مؤسسات قرآنی است.
وی با تأکید بر اینکه مؤسسات قرآنی استان باید بر بحث آموزش توجه داشته باشند، افزود: قانون‌مند بودن و منظم بودن سخت است ولی وقتی رعایت شود زیباست.
کارگر از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «زندگی برتر» خبر داد و گفت: این کتاب برای قرآنیان استان با 25  درصد تخفیف در اداره امور قرآنی استان به فروش می‌رسد و با هر کتاب سه نفر می‌توانند در مسابقه شرکت کنند.

گروه ارزیابی سازمان دارالقرآن به چهارمحال و بختیاری سفر می‌کنند

خسروی، مدیرعامل مؤسسات قرآنی استان، با تشکر از همکاری مؤسسات و خانه‌های قرآنی در برگزاری مسابقه سوره یس، گفت: جشنواره سوره انعام برای بزرگ‌سالان و الرحمن برای کودکان نیز در سال 96 برگزار خواهیم کرد.
وی با تشکر از مدیران مدارسی که با مؤسسات قرآنی در برگزاری جشنواره سوره یس همکاری داشتند، افزود: قرآنیان باید همواره مراقب اعمال و رفتار خود باشند و هر سخنی را بازگو نکنند زیرا دشمن در کمین همه اقشار جامعه است.
خسروی تهمت‌های واردشده به سعید طوسی، قاری بین‌المللی قرآن، را بی‌اساس خواند و گفت: قرآنیان نباید به این حاشیه‌ها دامن بزنند و از اداره امور قرآنی باید حقیقت را جویا شوند.
وی برندگان طرح آیه‌های همدلی که با محوریت سوره حجرات بود را اعلام کرد و گفت: شهلا مرادی، فرشته رئیسی نژاد، کیانا کیان پور، مهین مقدس از شهرکرد و ریحانه طاهری، هاجر عدنانی از بروجن و فاطمه محمدی، علیرضا بابامیر، فاطمه رحیمی از لردگان و مریم حکمی، فاطمه رئیسی از کیار و ملیکا کاوه از فارسان و عادل اسماعیلی، ناهید حیدری از مؤسسات قرآنی زندان‌ها برندگان مسابقه آیه‌های همدلی هستند. 

captcha